فاصله گرفتن «من‌وتو» از یک سیاست ریاکارانه با حمله به رامبد جوان +فیلم


فاصله گرفتن «من‌وتو» از یک سیاست ریاکارانه با حمله به رامبد جوان +فیلم

از سیاست های شبکه من و تو دوری از رویارویی مستقیم با سلبریتی هاست که در حمله به رامبد جوان از این روش ریاکارانه فاصله گرفت.

به گزارش جام نیوز، شبکه "من‌وتو" در مهمترین بخش خبری خود به رامبد جوان، مجری، بازیگر و کارگردان سینمای ایران حمله کرد.

در حالی که رامبدجوان علت حضور خود در کانادا را اکران فیلمش خوانده، مجری مهمترین بخش خبری شبکه انگلیسی "من‌وتو" بدون در نظر گرفتن کمترین سطح بی طرفی رسانه ای، این بازیگر را مورد انتقاد قرار داد و حضور او را بهانه ای برای فرزندآوری در کشوری دیگر عنوان کرد.

مجری زن این شبکه درباره موضوع جنجالی رامبدجوان در این روزها گفت: نام رامبد جوان و نگار جواهریان این روزها سر زبان ها افتاده، دلیل اش هم به دنیا آوردن فرزندشان در کاناداست. این زوج سینمایی که به بهانه ی[!] اکران فیلم قانون مورفی به کانادا سفر کرده بود حالا به نظر می رسد تا به دنیا آمدن فرزندشان نتوانند به ایران برگردند.

لینک دانلود

#منوتو به این موضوع داغ در بخش اخبار کاربران پرداخت و از نظرات همسو در تائید گزارش خود بهره برداری کرد.

به نظر نمی رسد علت حمله شبکه من و تو به رامبد جوان بدنیا آوردن فرزندش در کانادا باشد، چنین موضوعی چون تحقیر ایرانی ها تلقی می شود در راستای سیاست های این شبکه و خوشایند آنهاست.

اندکی تامل روشن می کند حضور پررنگ جوان طی دو سه سال گذشته با ارائه برنامه ای پربیننده در رسانه ملی که در ریزش بخشی از مخاطبان شبکه من‌وتو موثر بوده از دلایل این رفتار غیرحرفه ای به شمار می رود.

پیشتر نیز رفتار مشابه مهناز افشار برای زایمان فرزندش در آلمان مورد توجه کاربران شبکه مجازی قرار گرفته بود اما من‌وتو تلاشی برای زیرسوال بردن آن نداشت.

قرابت فکری این شبکه و مهناز افشار محسوس است.

115

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته