گویا قرار نیست مشکلات سینمای هنر و تجربه حل شود/ ترجیح می‌دهم فیلمم در تهران اکران نشود!


گویا قرار نیست مشکلات سینمای هنر و تجربه حل شود/ ترجیح می‌دهم فیلمم در تهران اکران نشود!

باقری مستندساز جوان کشورمان نسبت به عملکرد مدیران سینمای هنر و تجربه انتقاد کرد.

گویا قرار نیست مشکلات سینمای هنر و تجربه حل شود/ ترجیح می‌دهم فیلمم در تهران اکران نشود!مهدی باقری مستندساز، درباره عملکرد بخش هنر و تجربه در اکران آثار مستند، به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: من و دوستانم همیشه از مشکلات هنر و تجربه گفته ایم؛ نظر و پیشنهاد داده و سعی کرده ایم مسالمت آمیز در مورد انتخاب و اکران فیلم‌ها صحبت کنیم، اما انگار قرار نیست اتفاق ویژه‌ای در برنامه ریزی و عملکرد گروه هنر و تجربه بخصوص با مدیریت فعلی رخ دهد.

وی افزود: ما کاملاً به رویکرد هنر و تجربه نسبت به سینمای مستند پی بردیم و قطعاً هر نظر و پیشنهادی می‌دهیم همراه با حسن نیت است.

این مستندساز جوان در خصوص آخرین وضعیت نمایش «در جستجوی خانه خورشید» گفت: این فیلم را با هدف اکران به شورای هنر و تجربه دادم و منتظر جواب هستم. این اولین دفعه‌ای است که فیلمم را به آن‌ها می‌دهم و پس از شنیدن نظرشان، تکلیفم با گروهی که هم اکنون سر کار هستند و مسئولیت دارند، مشخص می‌شود.

باقری ادامه داد: انتظار دارم اگر شورای هنر و تجربه فیلمم را برای اکران رد یا قبول کرد، چرایی اش را توضیح دهد. اگر دلیلشان را رسانه‌ای هم کنند، من هیچ مشکلی ندارم. در صورت پذیرفته شدن این فیلم برای اکران، قطعا فیلم را در تهران اکران نخواهم کرد و هدف اول و آخرم شهرستان‌ها خواهند بود. چرا که ظرفیت نمایش فیلم در سینماهای هنر و تجربه تهران اشباع شده است.

وی افزود: اکران در شهرستان‌ها باعث می‌شود فضای نمایش فیلم‌های مستند گسترده‌تر شود و سانس‌های بیشتر با استقبال گسترده‌تر به آثار تعلق بگیرد؛ به شخصه تجربه‌ خوبی از اکران فیلم در شهرستان دارم.

باقری در پایان گفت: امیدوارم بخش هنر و تجربه پذیرای پیشنهادات و انتقادات ما باشد تا از مشکلات عدیده موجود رها شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته