استقبال از «یک کیلو و بیست و یک گرم» در نمایش خانگی


کارگردان فیلم «یک کیلو و بیست و یک گرم» با اشاره به استقبال از این فیلم در شبکه نمایش خانگی...

استقبال از «یک کیلو و بیست و یک گرم» در نمایش خانگی

کارگردان فیلم «یک کیلو و بیست و یک گرم» با اشاره به استقبال از این فیلم در شبکه نمایش خانگی از دانلود غیرقانونی این فیلم گلایه کرد.

به گزارش ایلنا، رحیم طوفان (کارگردان فیلم یک کیلو و بیست و یک گرم) با اشاره به روند ارائه این فیلم در شبکه نمایش خانگی گفت: متاسفانه به این فیلم در جشنواره فیلم فجر و در زمان اکران نامهربانی شد و بعد از آنکه در جشنواره فیلم فجر اجازه نمایش به آن داده نشد در زمان اکران نیز فرصت عرضه به وجود نیامد و گروهی نگذاشتند تا این فیلم مخاطب خود را پیدا کند.

وی ادامه داد: بعد از اکران ما تصمیم به عرضه این فیلم در شبکه نمایش خانگی گرفتیم و خوشبختانه بر اساس آنچه که موسسه رسانه‌های تصویری سوره به عنوان پخش‌کننده فیلم اعلام کرده؛ استقبال بسیار خوب بوده و در یک هفته ابتدایی نمایش در شبکه نمایش خانگی و سامانه‌های وی‌اودی در میان فیلم‌های سینمایی عرضه شده، در صدر جدول فیلم‌های اجتماعی و همچنین پرفروش‌ترین فیلم‌ها قرار گرفته است.

طوفان افزود: متاسفانه همزمان با عرضه نسخه قانونی دانلود غیرقانونی این فیلم نیز در سایت‌ها ادامه دارد و بر اساس برررسی‌های ما از آمارهای مختلف تاکنون بیش از 2 میلییون بار این فیلم به‌صورت غیرقانونی دانلود شده است و همچنین چندین بار از شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای پخش شده است. امیدوارم مسئولان برای این مسئله چاره‌ای بیندیشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق