پرونده های دردسرساز استقلال و پرسپولیس در AFC ؛ حذف از آسیا؟!


با وجود برداشت هایی که بعد از حرف های مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره احتمال حذف یکی از تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا در رسانه ها شد اکنون خبر متفاوتی از کمیته صدور مجوز حرفه ای به گوش می رسد. نوشته پرونده های دردسرساز استقلال و پرسپولیس در AFC ؛ حذف از آسیا؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پرونده های دردسرساز استقلال و پرسپولیس در AFC ؛ حذف از آسیا؟!

وضعیت مشابه استقلال و پرسپولیس در آسیا
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۰
پرونده های دردسرساز استقلال و پرسپولیس در AFC ؛ حذف از آسیا؟!

با وجود برداشت هایی که بعد از حرف های مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره احتمال حذف یکی از تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا در رسانه ها شد اکنون خبر متفاوتی از کمیته صدور مجوز حرفه ای به گوش می رسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال چند روز قبل در کنفرانس خبری که داشت در بخشی از صحبت هایش به این موضوع اشاره کرد که یکی از تیم های باشگاهی ایران به دلیل پرونده های شکایتی که در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد ممکن است از سوی AFC مجوز حضور در لیگ قهرمانان را پیدا نکرده و در اینصورت یک باشگاه دیگر(تراکتورسازی) جایگزین این تیم خواهد شد.

برخی رسانه ها بعد از حرف های مهدی تاج با توجه به اخبار قبلی تصور کردند که حرف های مهدی تاج درباره استقلال است که چند پرونده باز در کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد. اما امروز سهیل مهدی مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در این رابطه به ما اعلام کرد که وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و پرونده هایشان در ای اف سی خیلی شبیه به هم است و اینگونه نیست که یکی از آن ها شرایط بدتری داشته و یا در شرف کنار گذاشتن از لیگ قهرمانان باشد.

بر این اساس به نظر می رسد دو تیم بزرگ و پرطرفدار فوتبال ایران باید هرچه سریعتر مشکلات و پرونده های موجود در کنفدراسیون فوتبال آسیا را حل و فصل کنند. از طرف دیگر اینکه مهدی تاج رئیس فدراسیون با آن قاطعیت در کنفرانسش اعلام کرد که یک تیم خاص دچار مشکل است نیز ابهامات تازه ای را درباره این موضوع به وجود می آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس