برخی از شهرداری ها در استان همکاری خوبی با کتابخانه های عمومی ندارند


برخی از شهرداری ها در استان همکاری خوبی با کتابخانه های عمومی ندارند

منوچهری گفت: علی رغم پیگیری های بسیار برای اعتبارات نیم درصد کتابخانه ها، برخی از شهرداری ها در استان همکاری خوبی با کتابخانه های عمومی ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله منوچهری»، امروز (پنج شنبه 23 خرداد) در دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی فارس در سال جاری که به ریاست استاندار فارس و با حضور مسئولین برگزار شد، به بررسی مصوبه های جلسه پیشین پرداخت و تعیین زمین کتابخانه مرکزی شیراز و گفت: بازسازی کتابخانه عمومی «شهید دستغیب»، برگزاری جلسات انجمن در شهرستان ها با حضور فرمانداران و پرداخت نیم درصد کتابخانه های عمومی را از جمله مصوبات نشست پیشین برشمرد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس با تاکید بر نامه نگاری های انجام شده درخصوص زمین کتابخانه مرکزی شیراز، اظهارداشت: پس از پیگیری های لازم ادارات کل راه و شهرسازی و اوقاف و همچنین شهرداری شیراز، زمین های موجود خود را معرفی کردند و اداره کل آموزش و پرورش اعلام کرد که زمینی در اختیار ندارد و دانشگاه شیراز هم در این خصوص پاسخی ارائه نکرده است.

منوچهری در ادامه از بازدید مدیرکل دفتر فنی استانداری از کتابخانه عمومی «شهید دستغیب» و بررسی این کتابخانه خبر داد و گفت: تصمیم نهایی برای بازسازی این کتابخانه در جلسه ای با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل میراث فرهنگی استان و مدیرکل عمرانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، گرفته خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس خاطرنشان کرد: علی رغم پیگیری های بسیار برای اعتبارات نیم درصد کتابخانه ها، برخی از شهرداری ها در استان همکاری خوبی با کتابخانه های عمومی ندارند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟