فعالیت های تاثیرگذار کانون های مساجد حمایت ویژه می شوند


فعالیت های تاثیرگذار کانون های مساجد حمایت ویژه می شوند

نبی زاده گفت: در کنار انجام برنامه های اوقات فراغت در کانون های فرهنگی هنری، نیاز به انجام کارهای موثرتر و پایدارتر نیز احساس می شود که در این راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد استان حمایت ویژه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر نبی‌زاده» امروز پنج شنبه (۲۳ خرداد) در جلسه برنامه ریزی اوقات فراغت ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی اظهار داشت: انعقاد تفاهم نامه با سازمان های مختلف و بازدید مدیران ارشد از کلاس‌های اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی هنری تاثیرات خوبی به دنبال دارد که باید همچون سال قبل در دستور کار ستاد کانونهای مساجد استان قرار بگیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به مضایق مالی سال جاری افزود: این موضوع نباید باعث شود در انگیزه‌دهی به فعالان کانون های فرهنگی هنری ضعیف عمل کنیم و می طلبد در کنار تبیین این شرایط برای مدیران، در این زمینه پررنگ‌تر از سال قبل عمل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه شیوه های مدیریت باید عوض و منطق با شرایط روز شود، ادامه داد: مدیران کانونهای فرهنگی و هنری مساجد باید آموزش های لازم برای بهره گیری از ظرفیت های دیگر دستگاه ها را فرا بگیرند.

نبی زاده با اشاره به سیاست کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور بر اجرای طرح اوقات فراغت در تعداد بیشتر این مراکز، گفت: در کنار این اقدام، نیاز به انجام کارهای موثرتر و پایدارتر نیز احساس می شود که در این راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده همکاری و حمایت ویژه است.

وی با تاکید بر اینکه به ظرفیت گسترده کانون‌ها معتقد هستم و تمام تلاش خود را برای حمایت از این مراکز بکار می گیریم،‌ ادامه داد: با این موضوع که به هر شهرستان اعتبار مساوی داده شود موافق نیستم و باید کانونی که بیشتر فعال است، حمایت بیشتری شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی بر شناسایی محورها و فعالیت های تاثیرگذار منطبق با کارکردهای کانونهای مساجد هم تاکید کرد و افزود: این نوع فعالیت ها حمایت ویژه شوند.

وی با تاکید بر ارائه آموزش های اشتغالزا برای جوانان و نوجوانان عضو کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: تلاش ما افزایش کمک های اداره کل از برنامه‌های اوقات فراغت کانونهای فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی است.

نبی زاده در پایان بر تدوین ویژه برنامه های دهه کرامت با محوریت مردم تاکید ویژه کرد و خاطرنشان کرد: دبیرخانه مساجد استان یک پوستر برای این دهه طراحی کند.

پایان پیام/70

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟