مساجد نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد


مساجد نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بیله سوار گفت: مساجد نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد و با حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری در این مکان معنوی زیر ساخت های لازم فرهنگی و اجتماعی را برای نوجوانان و جوانان فراهم کرده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «مهناز دولتی» امروز (23 خردادماه) در جلسه شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله سوار در فرمانداری این شهرستان گفت: مساجد در امر غنی سازی اوقات فراغت در بین نوجوانان و جوانان نقش ویژه و تاثیرگذاری دارد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بیله سوار، تصریح کرد: در کنار برنامه های آموزشی بایستی به مسئله نشاط اجتماعی نیز توجه کرد و جزو اولویت های برنامه کانون ها قرار گیرد.

این مقام مسئول، افزود: دستگاه های اجرایی و فرهنگی با حمایت و پشتیبانی از کانون ها می توانند به فعالیت های فرهنگی در مساجد رونق دهند.

وی، اظهار داشت: اوقات فراغت تاثیرگذار در فرهنگ و ساختار جامعه است بخصوص اقشاری که در معرض آسیب های اجتماعی هستند و اکثر بزهکاری ها از بی تفاوتی در این امر است.

دولتی، اعلام کرد: مساجد نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد و با حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری در این مکان معنوی زیر ساخت های لازم فرهنگی و اجتماعی را برای نوجوانان و جوانان فراهم کرده ایم.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟