اسپرت‌تر شدن فیات 500X با مدل سفارشی اوربانا ادیشن


اسپرت‌تر شدن فیات 500X با مدل سفارشی اوربانا ادیشن

فیات در آمریکا آینده‌ی کاملاً مشخصی ندارد اما خب این کار باعث نشده ایتالیایی‌ها از معرفی نسخه‌ی سفارشی 500X 2019 با نام اوربانا ادیشن دست بکشند. این خودرو که بر پایه‌ی مدل ترکینگ شکل گرفته از ظاهر منحصربه‌فرد با عناصر مشکی روی دستگیره درب‌ها، پوشش آینه‌های جانبی و اطراف چراغ‌های عقب سود می‌برد. چراغ‌های LED... The post اسپرت‌تر شدن فیات 500X با...

فیات در آمریکا آینده‌ی کاملاً مشخصی ندارد اما خب این کار باعث نشده ایتالیایی‌ها از معرفی نسخه‌ی سفارشی 500X 2019 با نام اوربانا ادیشن دست بکشند.

اسپرت‌تر شدن فیات 500X با مدل سفارشی اوربانا ادیشن
این خودرو که بر پایه‌ی مدل ترکینگ شکل گرفته از ظاهر منحصربه‌فرد با عناصر مشکی روی دستگیره درب‌ها، پوشش آینه‌های جانبی و اطراف چراغ‌های عقب سود می‌برد. چراغ‌های LED اسپورت و رینگ‌های 18 اینچی مشکی نیز بر خاص بودن این خودرو تأکید دارند. نهایتاً باید به ریل‌های سقف و لوگوی 500X با عناصر کوپر اشاره کنیم که جلوه دیگری به محصول فیات بخشیده‌اند.

فیات 500X اوربانا ادیشن در چهار رنگ گرافیت خاکستری، سبز، سفید و مشکی در دسترس است.

تغییرات صورت گرفته در کابین خیلی چشمگیر نیستند اما خب خریداران شاهد صندلی های جدید با پوشش پارچه‌ای و لوگوهای مخصوص خواهند بود. کنسول مرکزی تیره‌رنگ و طرح متفاوت ورودی‌های هوا و دکمه‌های رادیو نیز جزو دیگر بهبودهای کابین این خودرو به شمار می‌رود.

اسپرت‌تر شدن فیات 500X با مدل سفارشی اوربانا ادیشن
فیات اطلاعات زیادی درباره‌ی تجهیزات این خودرو منتشر نکرده اما از جمله تجهیزات استاندارد 500X می‌توان به سیستم تهویه مطبوع، صفحه‌نمایش 3.5 اینچی پشت آمپرها و صفحه‌نمایش 7 اینچی اطلاعات سرگرمی مجهز به اندروید اتو و اپل کارپلی اشاره کرد. برخی آپشن های این خودرو نیز عبارت‌اند از صندلی های جلوی گرم شونده، سانروف پانورامیک، کروز کنترل تطبیقی، پایش نقاط کور، تشخیص مسیر عقب و هشدار برخورد از جلو.

اسپرت‌تر شدن فیات 500X با مدل سفارشی اوربانا ادیشن
نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.3 لیتری توربویی است که قدرت 177 اسب بخاری و گشتاور 284 نیوتون متری تولید می‌کند. پیشرانه‌ی یاد شده به گیربکس 9 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک متصل شده است.

پکیج اوربانا ادیشن 895 دلار قیمت داشته و بنابراین قیمت این خودرو از 26890 دلار آغاز خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق