کرمانشاه با پیگیری های استاندار میزبان رویداد بین‌المللی گردشگری 2020 شد


به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از هوشنگ بازوند نوشته؛ گردشگری و خدمات محور توسعه استان محسوب می شود و مدیریت ارشد استان تلاش کرده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این حوزه در راستای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار بهره بگیرد. استاندار کرمانشاه اظهار داشت: در همین راستا در 2 […] نوشته کرمانشاه با پیگیری های استاندار...

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از هوشنگ بازوند نوشته؛ گردشگری و خدمات محور توسعه استان محسوب می شود و مدیریت ارشد استان تلاش کرده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این حوزه در راستای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار بهره بگیرد.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: در همین راستا در ۲ سال اخیر رایزنی‌ها و پیگیری‌های گسترده‌ای به منظور کسب میزبانی رویداد بین‌المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی در سال ۲۰۲۰ میلادی انجام گرفت و خوشبختانه روز گذشته (چهارشنبه ۲۲ خرداد) نامه رسمی موافقت با میزبانی این رویداد بسیار مهم به استانداری کرمانشاه ابلاغ شد.

او گفت: کسب این میزبانی در واقع فرصت‌سازی برای توسعه استان بر اساس ظرفیت‌های موجود است و مصداق بارز سیاست اقتصاد مقاومتی و رونق تولید مورد نظر رهبر معظم انقلاب می‌باشد.

بازوند اضافه کرد: کرمانشاه در حوزه گردشگری روستایی و بوم گردی دارای ظرفیت بسیار گسترده‌ای است و روستاهای استان در طول چهار فصل سال از قابلیت گردشگر پذیری برخوردارند که یک قابلیت بی‌نظیر محسوب می‌شود.

استاندار کرمانشاه در ادامه افزود: در تعطیلات عید فطر امسال، ده ها هزار گردشگر از روستاهای استان دیدن کردند به گونه‌ای که حتی در برخی جاها مانند منطقه اورامانات ترافیک‌های بسیار سنگینی شکل گرفت.

بازوند تصریح کرد: کرمانشاه ۲۰۲۰ می تواند به موتور محرکه توسعه استان تبدیل شود و رونقی گسترده‌ای را در منطقه ایجاد کند و روستاهای کرمانشاه را تبدیل به یک مقصد دایمی گردشگری کند.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از چهار هزار اثر تاریخی است که بیش از ۲ هزار و ۲۵۰ اثر آن ثبت ملی شده است.
سنگ نگاره و کتیبه داریوش هخامنشی در شهر بیستون تنها اثر ثبت شده جهانی استان کرمانشاه است.

کرمانشاه با پیگیری های استاندار میزبان رویداد بین‌المللی گردشگری 2020 شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا