این تفریحات مهیج را در کیش فراموش نکنید


این تفریحات مهیج را در کیش فراموش نکنید

انتخاب هیجان انگیزترین تفریح در کیش کار ساده‌ای نیست، چون تنوع و تعداد مراکز تفریحی و گردشگری به اندازه‌ای بالا است که نمی‌توان گفت بهترین تفریح در کیش کدام است. هیجان انگیزترین تفریح در کیش، همان علایق شخصی شما است که می‌توانید در مراکز مختلف گردشگری بیابید و ساعات خوشی را برای خود رقم بزنید.

انتخاب هیجان انگیزترین تفریح در کیش کار ساده‌ای نیست، چون تنوع و تعداد مراکز تفریحی و گردشگری به اندازه‌ای بالا است که نمی‌توان گفت بهترین تفریح در کیش کدام است. هیجان انگیزترین تفریح در کیش، همان علایق شخصی شما است که می‌توانید در مراکز مختلف گردشگری بیابید و ساعات خوشی را برای خود رقم بزنید.
بهترین گزینه‌های تفریح در کیش را می‌توان با توجه به پر طرفدارترین تفریحات پیشنهاد داد که شاید مورد توجهتان قرار گیرد. تفریحات آبی و دریایی، شهربازی و پاراگلایدر و سافاری را می‌توان در وهله‌ی اول به عنوان هیجان انگیزترین تفریح در کیش معرفی نماییم.
تفریحات دریایی کیش

این تفریحات مهیج را در کیش فراموش نکنید

اسکوتر جدیدترین تفریح در کیش
اگر شنا بلد نیستید و یا وسایل مخصوص غواصی ندارید به شما استفاده از اسکوتر را پیشنهاد می‌کنیم. به راحتی می‌توانید با استفاده از این زیردریایی کوچک دوست داشتنی تجربه شگفتی از دنیای زیر آب داشته باشید. استرس نداشته باشید و با خیال راحت مایوی مخصوص را بپوشید و سوار اسکوتر شوید، و به دیدن مرجان‌ها و ماهیان زیر آب بروید. نگران کمبود اکسیژن و محدودیت دید هم نباشید، چرا که اسکوتر مجهز به کپسول اکسیژن جهت تنفس و محفظه‌ای برای دید بهتر شماست. با این اوصاف همه عوامل مهیا است پس پیش به سوی ماجراجویی زیر دریا (مناسب برای ۱۲ سال به بالا).
این تفریحات مهیج را در کیش فراموش نکنیداسکی روی آب محبوب‌ترین تفریح در کیش
ورزشکارید؟ اهل هیجان و تجربه‌ی لحظات شگفت هستید؟ توصیه می‌کنیم در سفر کیش حتما اسکی روی آب را در لیست علاقه مندی هایتان قرار دهید. این تفریح در کیش بسیار قدیمی و محبوب است و کمتر کسی تجربه‌ی کیبل اسکی یا اسکی روی آب را در کیش نداشته. خب حالا آماده باشید تا با یک کابل به قایق موتوری وصل بشید و برای دیدن صحنه‌های باور نکردنی برای لحظاتی با اسکیت بر روی آب کشیده شوید. دقت داشته باشید اگر این تفریح را انتخاب کرده اید از قدرت بدنی بالایی برخوردار باشید، زیرا اسکی روی آب یک ورزش قدرتی است که علاوه بر استقامت باید تعادل عضلانی خوبی هم داشته باشید. حتما می‌پرسید اولین بار هست که تصمیم به انجام این کار دارید، چطور میتوانم از ان استفاده کنم؟ جای نگرانی نیست، چون اول به شما آموزش‌های لازم داده می‌شود و بعد از آن به سرعت جت به حرکت در خواهید آمد (محدودیت سنی ندارد).
این تفریحات مهیج را در کیش فراموش نکنیدبا پاراسل برفراز آبیهای جزیره
اگر از ارتفاع ترسی ندارید و آسمان به شما آرامش می‌دهد، می‌توانید با پاراسل بر فراز دریا اوج بگیرید و لحظاتی را به دور از هیاهو بگذرانید. پاراسل این امکان را می‌دهد تا ارتفاع ۳۰۰ متر هم اوج بگیرید و بهتر است این آرامش را با دوستان و عزیزان خود بصورت دو یا سه نفره تجربه کنید و خاطره انگیزترین لحظات را کنارهم بگذرانید.
این تفریحات مهیج را در کیش فراموش نکنیدجت اسکی؛ شاد و مفرح
جت اسکی از آن دسته تفریحاتی می‌باشد که تمام گروه‌های سنی عاشق تجربه کردن آن هستند و نمی‌توان براحتی از آن چشم پوشید. البته استفاده از این وسیله‌ی بازی و تفریح نیاز به داشتن کمی مهارت دارد که قبل از سوار شدن، حتما به شما آموزش داده میشود. استفاده از این تفریح برای کودکان توصیه نمیشود.
بناناسواری، غواصی، قایق سواری، ماهیگیریفلای بورد، کایت بوردینگ و شاتل، بی شک گزینه‌های خوبی برای انتخاب‌های بعدی هستند و هر یک می‌توانند لحظات فوق العاده هیجان انگیزی را برایتان به همراه داشته باشند.
شهر بازی‌های کیش

این تفریحات مهیج را در کیش فراموش نکنید

هایلند مجهزترین شهربازی
تفریحات، تنوع سرگرمی و بازی در هایلند بسیار زبان زد است و هیچ محدودیتی برای سنین مختلف نخواهید داشت. یک مجموعه‌ی همه چی تمام که می‌توان بسیاری از تفریحات آبی، ورزشی، ساخلی و ... را در این شهربازی شگفت انگیز تجربه کنید. اگر می‌خواهید بجای گشت و گذار در مناطق مختلف کیش و انتخاب تفریحات گوناگون وقت خود را صرف بهترین تفریح در کیش کنید، حتما شهر بازی هایلند را در اولویت قرار دهید. رولرکاستر، رنجر، سورتمه، تاب بچه، ماشین‌های برقی ضربتی، سینما، آبشار، رودخانه و ... می‌توانند نظر شما را به خود جلب کنند.
این تفریحات مهیج را در کیش فراموش نکنیدپارک آبی اوشن
یکی از هیجان انگیزترین تفریحاتی که امکان استفاده از وسایل بازی و تفریحی آبی را در فضایی روباز فراهم نموده است، پارک آبی اوشن کیش می‌باشد. این پارک با داشتن وسایل بازی مهیج مانند پیچالوپ و آدرنالین براحتی می‌تواند آدرنالین خونتان را تا حد زیادی بالا ببرد. از دیگر وسایل و امکانات تفریحی در این مجموعه می‌توان به انواع سرسره‌های آبی، استخر موج، راید‌های تند مانند موجاب، دریاچه سونامی، مارپیچ و دینگل اشاره نمود که شور و هیجان خارق العاده‌ای را برای تمام گروه‌های سنی فراهم می‌کنند. این پارک ۳۰۰ نفر ظرفیت دارد و در آن رستوران و فروشگاه نیز در نظر گرفته شده است.
این تفریحات مهیج را در کیش فراموش نکنیدجذاب‌ترین تفریح در کیش؛ کشتی‌های تفریحی
کشتی‌های تفریحی کیش با کاربرد‌های متفاوت در دسترس گردشگران هستند که یک روز عالی را خواهند ساخت. لحظاتی مفرح و تجربه‌های بی بدیل را با کشتی‌های آکواریوم، قایق‌های کف شیشه‌ای و کشتی‌های شبانه برای خود بسازید. ساعت ۱۰ صبح بعد از ظهر می‌توانید از قایق‌های کف شیشه‌ای و کشتی‌های آکواریوم به تماشای طبیعت زیبای زیر دریا بصورت کاملا ملموس بروید. همچنین برنامه‌های متنوعی که در کشتی‌های تفریحی شبانه با موزیک زنده، پذیرایی، جنگ‌های شادی و ... همراه هست را هرگز از دست ندهید. امیدواریم سفر خوش و خاطره انگیزی را از تفریح در کیش داشته باشید.
از دیگر گزینه‌هایی که می‌توان به عنوان تفریح در کیش در نظر گرفت، پارک دلفین ها، پارک بازی ماسه، باغ پرندگان و خانه‌ی کودک می‌باشد که بدون محدودیت سنی همراه با خانواده یا دوستان می‌توانید لحظات شاد و متنوعی را در طول روز برای خود رقم بزنید.
سرگرمی‌های هیجان انگیز

این تفریحات مهیج را در کیش فراموش نکنید

پاراگلایدر بهترین تجربه در آسمان
انسان از گذشته تا امروز آرزومند پرواز و سبک بالی است و اگر جایی در آسمان داشته باشد هرگز به زمین باز نمیگردد. پاراگلایدر وسیله‌ای ایمن و مجهز است که با خلبان ماهر درکنارتان خواهد بود تا شما را در سفری لذت بخش و بدون استرس همراهی کند. به کمک پاراگلایدر بهتر می‌توانید وسعت آبی پهناور خلیج فارس و زیبایی‌های جزیره‌ی کیش را ببینید و دهان قطعا از حیرت این همه زیبایی باز خواهد ماند. نسل جوان به دلیل آمادگی جسمی و روانی لازم بیشترین استقبال را از این تفریح در کیش دارند و بی شک آخرین تجربه شان هم نخواهد بود.این تفریحات مهیج را در کیش فراموش نکنیدسافاری لذت بخش‌ترین تفریح در کیش
قبل از انتخاب سافاری به عنوان یک تفریح باید بگوییم که بهتر است بیماران قلبی، افراد کم سن و سال یا مسن سراغ این تفریح در کیش نروند. سافاری سفری طبیعت گردی در کیش است که جز افراد حرفه‌ای از عهده‌ی آن بر نمی‌ایند. در این سفر شما با ترس ها، استرس و هیجانات خود مستقیما روبرو خواهید شد و یا حتی لذتی غیرقابل باور از یک کویر نوردی بی نظیر خواهید داشت. مسیر‌هایی که طی می‌شود با استفاده از خودرو‌های قدرتمند، مجهز و ایمن شده مانند لندکروز، لندرور و تویوتا انجام می‌شود. می‌توانید این سفر را به صورت ۶ یا ۷ نفره تجربه کنید که خودرو توسط افراد ماهر و حرفه‌ای در مسیر‌های صعب العبور و شیب‌های تند حرکت می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت