مدرسه، مسجد و خانواده ارکان اصلی جریان سازی فرهنگی در کشور هستند


مدرسه، مسجد و خانواده ارکان اصلی جریان سازی فرهنگی در کشور هستند

سقاء، گفت: مدرسه، مسجد و خانواده ارکان اصلی جریان سازی فرهنگی در کشور هستند و دشمنان تلاش می کنند تا در تهاجم فرهنگی این سه رکن محوری را مورد هجوم قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» شامگاه (22 خردادماه) در آئین گردهمایی و افتتاحیه طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت شهرستان اصلاندوز با حضور امام جمعه و مدیران مسئول کانون ها گفت: در شهرستان تازه تاسیس اصلاندوز حدود 15 کانون فرهنگی هنری فعالیت های آموزشی، فرهنگی و هنری در مساجد دارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: چنین فعالیت های قرآنی، فرهنگی، تربیتی و دینی در مناطق روستایی و محروم به منزله یک جهش فرهنگی برای ایجاد زمینه اخلاقی و دینی در بین نوجوانان و جوانان است.

وی، خاطر نشان کرد: رده سنی زیر 16 سال و جوانان به همراه خانواده های در برنامه های کانون های مساجد از اولویت های برنامه های ریزی است.

این مقام مسئول، ادامه داد: در سایه تلاش و همت با اخلاص و کار جهادی مدیران مسئول کانون های مساجد در سال های اخیر کانون های مساجد به عنوان دستگاه برتر در امر اوقات فراغت در استان معرفی شده است.

سقاء، اذعان داشت: در حال حاضر بیش از 34 تفاهم نامه همکاری با دستگاه های اجرایی، فرهنگی و بخش خصوصی با هدف ایجاد زمینه های آموزش رایگان در مساجد را فراهم کرده ایم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، اعلام کرد: مدرسه، مسجد و خانواده ارکان اصلی جریان سازی فرهنگی در کشور هستند و دشمنان تلاش می کنند تا در تهاجم فرهنگی این سه رکن محوری را مورد هجوم قرار دهند.

در پایان این مراسم کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد با ارائه بسته های فرهنگی و توضیحات مبسوط در خصوص اجرای برنامه های اوقات فراغت، مدیران مسئول را از روند فعالیت ها آگاه کردند.

پایان پیام/365

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر