اعزام نخستین گروه پزشکی هلال‌احمر به حج تمتع در 13 تیرماه


اعزام نخستین گروه پزشکی هلال‌احمر به حج تمتع در 13 تیرماه

حلی‎‌ساز داروهای مورد نیاز حج تمتع سوم تیرماه به جده می‌رسد، گفت: نخستین گروه پزشکی هلال‌احمر 13 تیر و نخستین گروه زائران 17 تیر به عربستان اعزام می‌شوند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: «محمدتقی حلی‌ساز» درباره زمان ارسال داروهای مورد نیاز حج تمتع گفت: داروهای مورد نیاز حج ۹۸ خریداری شده و در حال بسته بندی برای ارسال به مکه و مدینه است و مقرر شده تا داروها در تاریخ ۲۹ یا ۳۰ خرداد (۱۵ یا ۱۶ شوال) برای ارسال با هواپیمایی امارات آماده باشد و در تاریخ ۳ تیر (۲۰ شوال) به جده برسد.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر افزود: هماهنگی لازم برای ارسال داروها از سوی شرکت باربری و همچنین اخذ مجوزها از وزلرتخانه‌های صنایع و بهداشت و درمان و گمرک در حال انجام است.

حلی‌ساز با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای پرواز پزشکان، اقامت و اعزام آنها در دست انجام است، بیان کرد: نخستین گروه پزشکی هلال‌احمر ۱۳ تیر و نخستین گروه زائران ۱۷ تیر به عربستان اعزام می‌شوند.

وی تاکید کرد: معاینات، ثبت اطلاعات پزشکی و تائید توانایی جسمی تمامی متقاضیان حج انجام شده و به جز موارد خاصی که به سیستم اضافه می‌شود، موردی از تایید توانایی جسمی نمانده است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


"بسته مرگ" 61 میلیارد دلاری