مرکز مجازی حفظ قرآن کریم رشت از موفق ترین مراکز کشور است


مرکز مجازی حفظ قرآن کریم رشت از موفق ترین مراکز کشور است

حجت الاسلام نجفی گفت: مرکز مجازی حفظ قرآن کریم رشت، یکی از موفق ترین مراکز در بین مراکز فعال کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام «علیرضا نجفی» پس از بازدید از مرکز و گفتگو و تبادل نظر با کارشناسان این مرکز اظهار کرد: مرکز مجازی حفظ قرآن کریم رشت، یکی از موفق‌ترین مراکز در بین مراکز فعال کشور است.

مدیر مراکز مجازی حفظ قرآن کریم با بیان اینکه مراکز مجازی حفظ قرآن کریم کاری بسیار ارزشمند است، افزود: با توجه به سخت شدن شرایط زندگی و افزایش کارهای روزانه برخی افراد امکان حضور در کلاس‌های حفظ را ندارند که با این روش می‌توانند بدون حضور در کلاس اقدام به حفظ قرآن کنند.

وی با بیان اینکه حفظ آیات الهی در سبک رفتاری و اخلاقی انسان بسیار تاثیرگذار است، گفت: حفظ قرآن، هدف نیست بلکه وسیله ای است تا ما با قرآن مأنوس شویم و اخلاق و کردار ما قرآنی شود و این تاثیرگذاری هم در بعد فردی و هم اجتماعی مشهود است.


گفتنی است؛ مرکز مجازی حفظ قرآن کریم استان گیلان در رشت دارای چهار کارشناس خواهر حافظ کل قرآن کریم و 2 کارشناس برادر حافظ کل قرآن کریم بوده و همه روزه بجز ایام تعطیل، از طریق تلفن در تماس با کاربران در حال آموزش حفظ قرآن است.


حدود ۱۵۰ نفر کاربر خواهر و ۶۰ نفر کاربر از داخل و خارج استان از طریق تلفن با این مرکز در ارتباط بوده و مشغول حفظ قرآن کریم هستند.

پایان پیام/526

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی