قطب‌الدین صادقی: کدام خیابان وضعیتی بهتر از اطراف تئاتر شهر دارد؟


قطب‌الدین صادقی: کدام خیابان وضعیتی بهتر از اطراف تئاتر شهر دارد؟

قطب الدین صادقی، بازیگر تئاتر و تلویزیون‌در واکنش‌به حادثه اخیردر تئاترشهر، این حادثه را مختص‌به این محیط ندانسته و این‌وضعیت را مربوط به‌کل‌شهر دانست

محدثه نوری- یکشنبه شب یک حادثه تیراندازی در اطراف تئاتر شهر خبرساز شد. اتفاقی که واکنش هیات مدیره خانه تئاتر را به دنبال داشت و اهالی تئاتر در نامه‌ای سرگشاده به شهردار تهران خوستار رسیدگی به اوضاع نابسامان محیط اطراف تئاتر شهر شدند.

در همین زمینه قطب الدین صادقی بازیگر تلویزیون و تئاتر اما با اینکه این حادثه در زندگی هنرمندان نقش یا تاثیری دارد مخالف است. او در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرآنلاین، در مورد این حادثه گفت :

این حادثه نه در تئاتر شهر بلکه در محوطه پارک دانشجو بوده است،این حادثه می‌توانست در هر خیابان دیگر یا مترو یا کارخانه اتفاق بیفتد و نقشی نه در تئاتر، نه در زندگی هنرمندان و نه نقشی‌در تحول اجتماعی‌دارد.

قطب‌الدین صادقی: کدام خیابان وضعیتی بهتر از اطراف تئاتر شهر دارد؟

اما آیا وضعیت نابسامان محیط اطراف تئاتر شهر و پارک دانشجو به عنوان یک محیط فرهنگی باعث بدتر شدن این جریانات نمی‌شود؟ قطب‌الدین صادقی در پاسخ می‌گوید: کدام خیابان وضعیت بهتری دارد و عاری از بزهکار و معتاد است؟ این وضعیت برای‌همه جا است و مختص به تئاترشهر نیست.
این وضعیت در همه‌جا هست و اصلا شایسته زندگی اجتماعی ما نیست و ربطی به هنر ندارد، در گوشه به گوشه ایران همین است، وضعیت در حاشیه شهر چگونه است؟ زندگی‌اجتماعی‌ ما به قهقرا رفته‌ و فاجعه بزرگ‌تر و عمومی‌تر از این‌ حرف‌هاست.

۲۵۸۲۴۲

کد خبر 1269214

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا