فرانسه دختر پادشاه عربستان را محاکمه می‌کند


فرانسه دختر پادشاه عربستان را محاکمه می‌کند

شفقنا- فرانسه به زودی دختر پادشاه سعودی و خواهر ولیعهد این کشور را محاکمه خواهد کرد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ خواهر محمد بن سلمان متهم است به محافظان شخصی خود دستور داده یک کارگر خانه‌اش را کتک بزنند. حصا بنت سلمان خواهر محمد ولیعهد سعودی است که حدود 40 سال سن دارد. مرد خدمتکار می‌گوید دختر پادشاه سعودی به […]

فرانسه دختر پادشاه عربستان را محاکمه می‌کند

شفقنا- فرانسه به زودی دختر پادشاه سعودی و خواهر ولیعهد این کشور را محاکمه خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ خواهر محمد بن سلمان متهم است به محافظان شخصی خود دستور داده یک کارگر خانه‌اش را کتک بزنند. حصا بنت سلمان خواهر محمد ولیعهد سعودی است که حدود ۴۰ سال سن دارد. مرد خدمتکار می‌گوید دختر پادشاه سعودی به خاطر انداختن یک عکس از خانه‌اش او را توبیخ کرده و به محافظانش دستور داده او را کتک بزنند. دادگاه روز ۹ جولای برگزار خواهد شد.

روزنامه لوپوئن به نقل از این خدمتکار نوشته: درهنگام کتک خوردن، شاهزاده خانم به محافظان خود می‌گفته که من را بکشند چون لیاقت زنده ماندن را ندارم؛ سپس آنها را من را مجبور کردند پاهای شاهزاده را ببوسم. این اتفاق درسال ۲۰۱۶ رخ داده و از سال بعد از آن، شاهزاده حصا بن سلمان تحت تعقیب بین‌الملی است؛ به همین خاطر در فرانسه حضور ندارد. محافظان او نیز جزء متهمان این پرونده هستند.

خبر اصلی را در خبرگزاری فرانسه ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته برای پنجشنبه اموات