کیا کادنزا 2020، فیس‌لیفتی با تغییراتی شگرف…


کیا کادنزا 2020، فیس‌لیفتی با تغییراتی شگرف…

شاید با دیدن این تصاویر فکر کنید به نوعی در حال تماشای نسل جدید کیا کادنزا هستید اما باید گفت کادنزا با تغییراتی شگرف یک پروسه فیس لیفت را تجربه کرده است. البته اگر دقیق‌تر صحبت کنیم باید گفت این خودرو نسخه‌ی کره‌ای کادنزا با نام K7 است. البته کادنزای بازار آمریکا نیز به احتمال... The post کیا کادنزا 2020، فیس‌لیفتی با تغییراتی شگرف… appeared...

شاید با دیدن این تصاویر فکر کنید به نوعی در حال تماشای نسل جدید کیا کادنزا هستید اما باید گفت کادنزا با تغییراتی شگرف یک پروسه فیس لیفت را تجربه کرده است. البته اگر دقیق‌تر صحبت کنیم باید گفت این خودرو نسخه‌ی کره‌ای کادنزا با نام K7 است. البته کادنزای بازار آمریکا نیز به احتمال بسیار زیاد تقریباً مشابه نسخه‌ی کره‌ای این سدان میان سایز خواهد بود.

کیا کادنزا 2020، فیس‌لیفتی با تغییراتی شگرف…
این فیس لیفت بزرگ تنها سه سال پس از عرضه‌ی دومین نسل کادنزا رخ داده و دربردارنده‌ی تغییرات ظاهری چشمگیر در نمای جلو و عقب می‌باشد.

کیا کادنزا 2020، فیس‌لیفتی با تغییراتی شگرف…
واضح‌ترین تغییر صورت گرفته به چراغ‌های جلو مربوط می‌شود که آرایش متفاوت و روان‌تری داشته و دیلایت های جدید LED و بخشی از چراغ‌ها ترکیب جدیدی با جلوپنجره دماغه ببری ایجاد کرده‌اند. چراغ‌ها به سپر هم می‌رسند تا شکل Z را ایجاد کنند. همچنین مه شکن‌های مکعب یخی کادنزای قبل از فیس لیفت در این نسخه دیده نمی‌شوند. تکمیل کننده‌ی تغییرات جلوی خودرو بخش پایینی سپر جلوست که هم‌اکنون دارای تریم کروم پهن می‌باشد.


در نمای عقب چراغ‌هایی نصب شده‌اند که با یک نوار قرمزرنگ به یکدیگر متصل شده‌اند. در بخش مرکزی هم دوربین دید عقب دیده می‌شود. شاید یکی از مواردی که درباره‌ی کادنزا 2020 خوب نباشد خروجی‌های اگزوزی باشد که تنها به‌صورت دکوری وجود دارند و خروجی اصلی اگزوز زیر سپر قرار دارد. سپر عقب نیز دارای میله‌ی کرومی بوده و همین متریال در دور خروجی‌های اگزوز غیرواقعی هم دیده می‌شوند.
داخل کابین هم تغییرات بزرگی دیده می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها پشت آمپرهای تمام دیجیتالی است. صفحه لمسی کادنزا 2020 به‌طور قابل‌توجهی پهن‌تر از قبل بوده و همین امر باعث شده ورودی‌های هوای مرکزی داخل کابین به زیر صفحه‌نمایش نقل مکان کنند. هر دو صفحه‌نمایش داخلی از نوع 12.3 اینچی بوده و ظاهری پیشرفته به داشبورد بخشیده‌اند.

کیا کادنزا 2020، فیس‌لیفتی با تغییراتی شگرف…


دکمه‌های روی کنسول مرکزی نیز مدرن‌تر از قبل به نظر می‌رسند و خبری هم از ساعت آنالوگ نیست. بخش ذخیره‌ای نیز زیر دکمه‌های جدید سیستم تهویه مطبوع قرار گرفته تا کنسول مرکزی ظاهر تمیزتری داشته باشد.

کیا کادنزا 2020، فیس‌لیفتی با تغییراتی شگرف…
کیا مشکل اهرم تعویض دنده را نیز با نصب نمونه‌ای بهتر و ارگونومیک‌تر رفع کرده است. زیر اهرم تعویض دنده هم دکمه‌های به‌روز شده برای چندین ویژگی از جمله صندلی‌های گرم و سرد شونده، غربیلک فرمان گرم شونده و ترمز پارک برقی تعبیه شده‌اند. یک دکمه‌ی جدید هم برای انتخاب حالت رانندگی در نظر گرفته شده است.


از آنجایی که زبان کره‌ای ما خیلی خوب نیست بنابراین خیلی نمی‌فهمیم که کیا در سایت کوچک مخصوص این خودرو به چه چیزهایی اشاره داشته اما احتمالاً درباره‌ی سیستم‌های کمک‌راننده‌ی پیشرفته، پیشرانه‌های 2.5 و 3 لیتری بنزینی و نسخه‌ای هیبریدی اشاره کرده است. احتمالاً در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر خواهد شد.

کیا کادنزا 2020، فیس‌لیفتی با تغییراتی شگرف…

کیا کادنزا 2020، فیس‌لیفتی با تغییراتی شگرف…

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش