برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن ویژه تابستان/قرآن؛ اولویت برنامه‌های اوقات فراغت


برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن ویژه تابستان/قرآن؛ اولویت برنامه‌های اوقات فراغت

شکرنابی با اعلام برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن در ایام تابستان در مسجد جامع غدیر خم، گفت: مکتب قرآن و عترت(ع) این مسجد برنامه‌های متنوعی را به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نسل جوان در تابستان اجرا می کند که توجه به قرآن در اولویت آنها است.

«محسن شکرنابی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه درخواست مقام معظم رهبری درباره تربیت 10 میلیون حافظ قرآن، مطالبه ای متناسب با شرایط زمان است، اظهار کرد: هر چقدر شیعیان بیشتر به مفاهیم قرآنی مسلط باشند به همان اندازه در مقابله با تفکرات انحرافی دشمنان به ویژه وهابیت موفق تر خواهند بود.

مسئول شورای فرهنگی مسجد جامع غدیر خم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع جامعه قرآن کشور درباره پیوند زدن همه برنامه های قرآنی با مساجد، اظهار کرد: مطمئنا تحقق این موضوع موجب سرعت بخشیدن به برنامه های حفظ قرآن در کشور می شود، موضوعی که موجب شکل گیری واحدهای حفظ قرآن در مساجد شده است.

وی با بیان اینکه مسجد جامع غدیر خم منطقه ضرابخانه تهران به منظور سامان دهی به فعالیت های قرآنی و فرهنگی خود واحدی به نام «مکتب قرآن و عترت» را تشکیل داد، افزود: این مکتب در مناسبت های مختلف برنامه هایی به منظور آشنایی بیشتر مردم با معارف قرآن و اهل بیت (ع) اجرا می کند.

شکرنابی تصریح کرد: مکتب قرآن و عترت مسجد جامع غدیر خم برنامه های مختلفی به منظور غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان در تابستان امسال اجرا می کند که توجه به قرآن در اولویت کاری آنها است.

وی ادامه داد: این مکتب کلاس های آموزش روخوانی، روان خوانی، حفظ، صوت، لحن و درک مفاهیم قرآن را از دوشنبه، سوم تیرماه در مسجد جامع غدیر خم برگزار می کند که علاقمندان برای ثبت نام در این کلاس ها می توانند همه روزه به دفتر این مسجد واقع در تهران، خیابان پاسداران، خیابان شهید کشوری مراجعه کنند.

مسئول شورای فرهنگی مسجد جامع غدیر خم یادآور شد: مکتب قرآن و عترت این مسجد همچنین ویژه برنامه های معرفتی و بصیرتی تدارک دیده که برگزاری کلاس های آموزش احکام و آشنایی با قصص قرآنی و همچنین جلسات اخلاقی با حضور استادان برجسته اخلاق کشورمان از جمله آنها است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا