استفاده از ظرفیت روحانیت، ائمه جمعه و جماعات و معتمدان محلی در اشاعه صلح و سازش


استفاده از ظرفیت روحانیت، ائمه جمعه و جماعات و معتمدان محلی در اشاعه صلح و سازش

صالحی، بر لزوم استفاده از ظرفیت ارزشمند روحانیت، علما، ائمه جمعه و جماعات و معتمدین محلی در جهت فسخ خصومات و اشاعه فرهنگ صلح و سازش تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان، « علی صالحی » در دیدار با مسئولان و کارکنان اداره کل شورا‌های حل اختلاف استان هرمزگان اظهار کرد: همان طور که فلسفه تشکیل شورا‌های حل اختلاف بر اساس ایجاد صلح و سازش استوار است، ضرورت استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی به منظور دستیابی به این مهم امری اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: در جهت فسخ خصومات و به صلح و سازش رساندن برخی موارد اختلافی باید از ظرفیت ارزشمند روحانیت، علما، ائمه جمعه وجماعت و معتمدین محلی استفاده کرد و لازم است رؤسای دادگستری‌های شهرستان‌ها و حوزه‌های مختلف قضایی این مسئله مهم را مدنظر داشته باشند و همکاری و نظارت نمایند تا بتوانیم در اشاعه فرهنگ صلح و سازش نقش مؤثری ایفا کنیم.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با تأکید بر اینکه شورا‌های حل اختلاف بخشی از خانواده دادگستری است، یادآور شد: رؤسای دادگستری حوزه‌های قضایی باید به صورت مستمر از شعبات شورا‌های حل اختلاف بازدید و به مشکلات این مجموعه رسیدگی کنند.

پایان پیام/88

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی