اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در 422 کانون مسجدی/اعطای دفترچه خدمات فرهنگی و رفاهی به اعضای کانون‌ها


اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در 422 کانون مسجدی/اعطای دفترچه خدمات فرهنگی و رفاهی به اعضای کانون‌ها

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در 422 کانون خبر داد و گفت: امسال برای نخستین بار دفترچه خدمات فرهنگی و رفاهی به اعضای کانون‌ها ارائه می‌شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از برگزاری برنامه های اوقات فراغت تابستان در 422 کانون فرهنگی هنری مساجد استان چهار محال و بختیاری خبر داد و گفت: این برنامه ها از ابتدای تیرماه در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در هفت محور قرآن و عترت، آموزش و توانمندسازی، شبکه ‌سازی، فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی، هنر متعالی و فعالیت ‌های اجتماعی برگزار می شود.

مدیر ستادهماهنگی کانون های مساجد استان چهار محال و بختیاری افزود: امسال برای نخستین بار دفترچه خدمات فرهنگی و رفاهی ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در طرح اوقات فراغت بچه های مسجد تهیه شده است که بر این اساس خدمات ویژه ای همراه با تخفیف یا به صورت رایگان برای اعضای کانون های مساجد استان اختصاص می یابد.

مظاهری تصریح کرد: دفترچه های خدمات فرهنگی و رفاهی ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد به منظور ارایه خدمات در زمینه های اردویی، فنی و حرفه ای، بیمه، مربی، رفاهی و اسکان، چاپ، حمل و نقل، کامپیوتر و اینترنت، ورزشی، هنری، کامپیوتر و جوایز به مخاطبان تهیه شده است.

وی ادامه داد: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های اوقات فراغت با دستگاه های متولی و پشتیبان اوقات فراغت نیز تفاهم نامه های همکاری به امضا رساندیم که از ظرفیت دیگر دستگاه ها هم در برگزاری برنامه های اوقات فراغت بهره ببریم. از جمله این دستگاه ها سازمان فضای مجازی(سراج) بود که بنا داریم از ظرفیت این مجموعه در برگزاری دوره های آشنایی با فضای مجازی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استفاده کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهار محال و بختیاری همچنین به امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان اوقاف و امور خیریه استان اشاره و خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل با سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور تقویت برنامه های قرآنی و شناسایی استعدادهای قرآنی در سطح استان انجام می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !