مکمل تمام عبادات محبت امیرالمومنین(علیه السلام) است


مکمل تمام عبادات محبت امیرالمومنین(علیه السلام) است

حجت‌الاسلام ظهیری با بیان اینکه یک عبادت هست که اثر تمام عبادات در آن قرار دارد، گفت: این عبادت در واقع معجون تمام عبادات است و آن حب علی بن ابیطالب (علیه السلام) است.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: حجت الاسلام والمسلمین «ظهیری» در جمع نمازگزاران مسجد مقدس جمکران در روز نوزدهم ماه مبارک رمضان با اشاره به اینکه هر عبادت در زندگی یک اثر خاص دارد، اظهار کرد: نماز، حج، خمس، ذکات و جهاد هر کدام یک اثر خاصی در زندگی دارد که در دیگری نیست.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: نماز انسان را از کبر و غرورو پاک می کند، روزه مشخص کننده میزان اخلاص است، حج برای استحکام دین است و انفاق یکی از دلائلش ریشه کن کردن فقر است.

ظهیری افزود: قرآن می فرماید فقرا در مال شما سهم دارند. دلیل دیگر انفاق این است که وابستگی انسان را به پول کم کرده و تعلقات مادی انسان را کم می کند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه یک عبادت هست که اثر تمام عبادات در آن قرار دارد، گفت: این عبادت در واقع معجون تمام عبادات است و آن حب علی بن ابیطالب (علیه السلام) می باشد.

ظهیری تصریح کرد: کسانی که در زندگی از محبت ایشان سیرآب هستند نواقص عبادات دیگرشان پوشانده می شود، چرا که مکمل تمام عبادات محبت امیرالمومنین(علیه السلام) است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | انتقال مجروحین حمله هوایی به پایگاه کالسو به مراکز درمانی بابل در جنوب بغداد