دانشجویان پسر مشکلی برای سفر به عتبات عالیات ندارند


دانشجویان پسر مشکلی برای سفر به عتبات عالیات ندارند

حجت‌الاسلام مطهری‌پور اعلام کرد: بنابر هماهنگی‌های انجام شده با سازمان نظام وظیفه و اداره گذرنامه مشکلی برای دانشجویان پسر در اعزام به عتبات عالیات وجود ندارد.

«حجت الاسلام والمسلمین مطهری پور» در گفت و گو با گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تلاش دارد زمینه سفر همه گروه ها اعم از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها را به عتبات عالیات فراهم کند، اظهار کرد: طبق هماهنگی ای که با سازمان نظام وظیفه و اداره گذرنامه انجام شده و همکاری خوبی که این دو مجموعه داشته اند، هیچ مشکلی برای دانشجویان پسر برای سفر به عتبات عالیات پیش نخواهد آمد.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان تصریح کرد: عمق بخشی و بصیرت افزایی در جریان سفرهای زیارتی از اهداف مهم ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان است زیرا اصل زیارت تحولی مهم، اساسی و بنیادین در افراد ایجاد می کند؛ بنابر این، ما باید تلاش کنیم این تحول پس از اتمام سفر و در فضای دانشگاهی و خانوادگی نیز در زائران تداوم یابد.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی برای تداوم اثرات و تحولات روحی پیش آمده برای زائران در جریان سفر به عتبات عالیات در ادامه زندگی این افراد یکی از برنامه های مهم ما در ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان است.

مطهری پور ادامه داد: تلاش داریم همچنان که انس با قرآن در قالب اجرای برنامه های مختلف از جمله 110 ختم قرآن در دانشگاهیان تقویت شود، انس با امام زمان (عج) را نیز در استادان، دانشگاهیان و کارکنان دانشگاه ها تقویت کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تجربه چندین ساله من به عنوان مدیر و روحانی کاروان نشان می دهد زیارت عتبات عالیات انقلاب درونی در افراد ایجاد می کند، بنابر این، ما باید از تمام ظرفیت ها و فرصت ها برای ماندگار کردن این اثر معنوی و سازنده در زندگی فردی و اجتماعی زائران استفاده کنیم.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...