مخالفت با کنفرانس بحرین به شبکه های اجتماعی کشیده شد


هشتگ مرده باد کنفرانس بحرین (یسقط مؤتمر البحرین) یکی از فعالیت هایی است که این روزها بسیار فعال شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنفرانس اقتصادی بحرین, در مخالفت با این کنفرانس، انتفاضه ای در شبکه های اجتماعی آغاز شد. هشتگ مرده باد کنفرانس بحرین (یسقط مؤتمر البحرین) یکی از فعالیت هایی است که این روزها بسیار فعال شده است.

در گزارش المیادین آمده است: کنفرانس بحرین که با هدف پایان دادن به قضیه فلسطین و قدس برگزار می شود و از آن به عنوان کنفرانسی برای اجرایی شدن طرح معامله قرن با محتویات نامشخص اما با هدف مشخص, یعنی عادی سازی رایگان روابط با اسرائیل و پایان دادن کامل به مقاومت, یاد می شود, به موضوعی مهم برای کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شده است, هشتگ مرده باد کنفرانس بحرین یکی از فعالیت ها در شبکه های اجتماعی است اما در کنار این صفحه) صفحات دیگری هم در توئیتر مشاهده می شود که قدس برای فروش نیست یا ارتش سایبری برای حمایت از فلسطین از جمله آنهاست.
پرویدار, کاربری از بحرین نوشته است مردم بحرین در برابر توطئه ای که علیه قضیه فلسطین به عنوان محوری ترین قضیه جهان اسلام و عرب آغاز شده است سکوت نخواهند کرد, میزبانی بحرین از کنفرانسی در این زمینه, آثار فاجعه باری در پی خواهد داشت که عربستان و امارات سعی کردند از این آثار در امان بمانند, به این معنی که دیگران در پی قربانی کردن کشور ما هستند.
کاربر دیگری از بحرین نوشته است آل خلیفه و آل صهیون دو روی یک سکه اند.
در ترکیه نیز ایمن خلیفه نوشت کنفرانس بحرین گامی زشت از سری گام هایی است که برای پیشبرد طرح معامله قرن آغاز شد, طرحی که رژیم صهیونسیتی با حمایت نامحدود ترامپ رئیس جمهور آمریکا و همچنین با حمایت سازمان های صهیونیستی در جهان, در پیش گرفته است.
پخش ویدیویی از دکلمه یک کودک فلسطینی در رثای قدس که اعراب را به تلاش برای فروش قدس و سستی در حمایت از قدس, محل معراج پیامبر, متهم می کند از دیگر مواردی است که در هشتگ مرده باد کنفرانس بحرین مشاهده می شود.
ناصر الجرمه از اردن نیز در توئیتی نوشته است نشست سال 1967 اعراب در خارطوم را به خاطر می آورم که در آن بر سه چیز تاکید شده بود, اسرائیل به رسمیت شناخته نخواهد شد, با اسرائیل صلحی نخواهیم داشت, با اسرائیل گفتگویی نخواهیم داشت, آیا این بار هم شاهد تکرار این سه مورد خواهیم بود؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر