چند روش مطمئن برای رفع بوی بد فاضلاب


چند روش مطمئن برای رفع بوی بد فاضلاب

در هر خانه های بدترین چیزی که ممکن است اتفاق بیفتند مخصوصا در زمستان که تمام در و پنجره های خانه بسته است بوی بد فاضلاب است که می تواند بسیار آزار دهنده و ناخوشایند باشد در این بخش با همراهی مقاله آرگا با چند روش ساده و کم هزینه به رفع بوی بد فاضلاب بپردازید. امروزه با گسترش آپارتمان نشینی و درست نبوده تهویه مناسب و فضای کم باعث می شود که بوی...

در هر خانه های بدترین چیزی که ممکن است اتفاق بیفتند مخصوصا در زمستان که تمام در و پنجره های خانه بسته است بوی بد فاضلاب است که می تواند بسیار آزار دهنده و ناخوشایند باشد در این بخش با همراهی مقاله آرگا با چند روش ساده و کم هزینه به رفع بوی بد فاضلاب بپردازید.

چند روش مطمئن برای رفع بوی بد فاضلاب

امروزه با گسترش آپارتمان نشینی و درست نبوده تهویه مناسب و فضای کم باعث می شود که بوی فاضلاب به داخل خانه ها راه یابد، معمولا از عواملی که باعث بلند شدن بوی فاضلاب می شود مخصوصا در آشپز خانه ها باقی ماندن پسمانده های غذایی و گیر افتادن آن ها در لوله ها و یا به وجود آمدن فرایند بی هوازی در چاه که باعث تولید گاز فاضلاب می شود که باعث به وجود آمدن بوی بسیار نامطبوعی می شود این بو می تواند همیشگی باشد یا فقط در زمان های مختلفی به مشام ما برسد که تنها راه خلاصی از این بو استفاده از مواد شیمیایی است که در صورت استفاده مداوم از آنها باعث پوسیدگی لوله می شود اما در این قسمت ما چند روش طبیعی و بدون خطر برای رفع بوی بد فاضلاب به شما پیشنهاد می کنیم .

چند روش مطمئن برای رفع بوی بد فاضلاب

این بو ممکن است علتش تنها پسمانده های غذایی نباشد بلکه علت های مختلفی مانند فرسودگی یا پوسیده شدن لوله ها ،پر شدن فاضلاب ، کهنه گی فاضلاب ها دلیل این بو باشد.

چند روش سریع برای رفع بوی بد فاضلاب

مخلوط آب با سرکه و جوش شیرین: کافیست ۲قاشق غذا خوری جوش شیرین را به مخلوط سرکه با آب اضافه کنید سپس آن را به سرعت داخل چاه دستشویی یا سینک خود بریزید. برای رفع کامل چندین بار در روز از این روش استفاده کنید.

ترکیب آب و آهک: یک کیلو آهک را با یک لیتر آب مخلوط کنید و داخل چاه بریزید سعی کنید برای چند ساعت به همین حالت باقی بماند.

مخلوط نمک و جوش شیرین: یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین راه های رفع بوی بد فاضلاب استفاده از این محلول است. فقط کافیست داخل آب گرم با هم مخلوط سپس درون لوله ها بریزید.

یخ ،سرکه ، لیمو و نمک: ابتدا مقداری سرکه داخل قالب های یخ بریزید تا یخ بزنند بعد از یخ زدن ابتدا نمک را داخل لوله می ریزیم سپس قالب های یخ و بعد از ان پوست لیمو را روی صافی می گذارید و بعد از آن روی آنها آب گرم می گیریم.

چند روش مطمئن برای رفع بوی بد فاضلاب

برای رفع بوی بد فاضلاب ناشی از دستشویی می توانید از بوگیر های قوی با رایحه های مختلف استفاده کنید همچنین یکی از سریع ترین روش های رفع بوی بد روشن کردن کبریت است زیرا گوگرد موجود در کبریت باعث جذب سریع بوی بد می شود.

چند روش مطمئن برای رفع بوی بد فاضلاب

برای خلاص شدن از شر بوی بد فاضلاب تمامی این روش ها را باید به صورت مداوم انجام دهید تا از شر این بو خلاص شوید. در صورت رفع نشدن این بو هر چه سریع تر باید اقدام به تخلیه فاضلاب خود کنید.

برای جلوگیری از به وجود آمدن این بو باید نکاتی را رعایت کنید.

استفاده از درپوش ها برای جلو گیری از ورود مواد غذایی به داخل لوله ها. نریختن پوست میوه ها و سبزیجات در سینک. گرفتن مواد غذایی اضافه که در بشقاب وجود دارد. استفاده از درپوش های چاه در دست شویی و حمام. استفاده از سیفون در دستشویی ها.

با همراهی مجله آرگا همیشه بهترین انتخاب را داشته باشید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط