چرا و چگونه یک وب سایت برای کسب و کار خود راه اندازی کنیم؟


 چرا و چگونه یک وب سایت برای کسب و کار خود راه اندازی کنیم؟

آیا می دانستید که فقط 10 درصد افراد و مشتریان به صورت فیزیکی و با قدم زدن و راه رفتن در خیابان‌ از کسب و کار شما مطلع می‌شوند و اقدام به خرید می‌کنند؟

به گزارش ایسنا به نقل از سی می پلاس، بر اساس یافته‌ها بیشتر مشتریان بالقوه به صورت آنلاین در پی شما هستند. حتی اگر بیشترین فروش شما حضوری و فیزیکی باشد؛ بیشتر از یک سوم مشتریان شما قبل از اینکه حتی درباره حضور خود در محل کسب و کارتان فکر کنند ابتدا به دنبال وب سایت شما هستند و در اینترنت خدمات شما را بررسی می‌کنند.

بدون تردید و با توجه به تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده، یک وب سایت با طراحی قدرتمند و همچنین مدیریت قدرتمند می‌تواند به راحتی ترافیک بیشتری برای کسب و کار شما ایجاد کند. (این ترافیک مخاطبان و مشتریان شما هستند که وارد سایت می‌شوند و باید آن‌ها را با یک طراحی قدرتمند قانع کنید تا تبدیل به مشتری شوند.) با یک رابط کاربری قدرتمند می‌توانید نرخ تبدیل (تبدیل بازدیدکننده به مشتری) خود را هم بالاتر ببرید و این دقیقاً چیزی است که شما و کسب و کارتان نیاز دارد.

در طراحی یک وب سایت چه مواردی باید لحاظ شود؟

مهمترین فاکتورهایی که در ساخت سایت کسب و کارهای کوچک و متوسط باید لحاظ شوند به شرح زیر است:

مقرون به صرفه بودن

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که صاحبان مشاغل کوچک و متوسط توجه می‌کنند، قیمت است. این مشاغل به نرم‌افزاری نیاز دارند که در حال حاضر هزینه‌های پایین داشته باشد و در زمانی که کسب و کار رشد کرد باز هم مقرون به صرفه باشد. نرم افزارها و یا سایت سازهایی که در حین توسعه کسب و کار از عهده توسعه وب سایت نیز برآید. بهترین سایت سازها آنهایی هستند که به راحتی، هر زمان که شما نیاز دارید بتوانید به آسانی سایت خود را بسازید و یا ارتقا دهید.

سهولت استفاده

شما باید از سایت سازی استفاده کنید که هم کار کردن با آن و هم یادگیری آن آسان باشد و در عین حال تعداد زیادی الگوها و قالب‌های از پیش تعریف شده و ماژول برای برآورده کردن نیازهای شما در خود داشته باشد. نرم افزاری که بتوان به راحتی موارد زیر را برای وب سایت طراحی و اضافه کند:

صفحات اصلی که نیاز دارید. مثل: صفحه خانه، صفحه معرفی، صفحه خدمات و صفحه تماس با ما.

صفحاتی که از لحاظ گرافیکی پیچیده‌تر هستند. مثل: گالری تصاویر، فیلم‌های مربوطه.

برخی دیگر از عناصر که برخی کسب و کارها به آن نیاز دارند و یا مشاغلی که صفحات خاصی را می‌طلبد. مثل: وبلاگ، سیستم رزرو یا ثبت نام، صفحه عضویت یا فروشگاه آنلاین.

ارتباط مؤثر با موتورهای جست جو

شما به سایت سازی نیاز دارید که به راحتی با موتورهای جست جو ارتباط برقرار کند و وب سایت شما را به سرعت در نتایج جستجو نمایش دهد. در این صورت اگر مطالب مرتبط با واژگان کلیدی یک کاربر باشد، سایت شما در صفحه اول نتیجه موتور جستجو خواهد بود و منجر به افزایش و جذب مشتری می‌شود.

اما مسئله مهم اینست که با بودجه کم و محدودِ کسب و کارهای کوچک، ساخت سایت و استخدام یک طراح وب یا توسعه دهنده وب برای طراحی چنین وب سایتی علاوه بر هزینه بالا بسیار دشوار و پیچیده خواهد بود.

وب سایت خود را با سایت ساز سی می پلاس بسازید

یک فرصت فوق‌العاده برای صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط که با محدودیت زمان، نیرو، مهارت و بودجه مواجهند، استفاده از سایت ساز سی می پلاس می‌باشد. سی می پلاس یک سایت ساز آنلاین است که به شما امکان ساخت یک وب سایت حرفه‌ای و زیبا را با هزینه پایین و در اسرع وقت می‌دهد.

سایت ساز سی می پلاس امکانی فراهم می‌کند تا پولی که صرف راه‌اندازی و توسعه وب سایت می‌کنید را روی توسعه کسب و کارتان صرف کنید. شما به راحتی و فقط با کشیدن و رها کردن المان‌ها می‌توانید وب سایت و فروشگاه اینترنتی خود را به سادگی و فقط در چند دقیقه بسازید. شما می‌توانید ۶ روز به صورت رایگان از تمام خدمات آن استفاده کنید و در صورت رضایت یکی از تعرفه‌ها را با توجه به نیاز کسب و کار خود خریداری کنید.

همین الان وب سایت و فروشگاه خود را بسازید.

انتهای رپرتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی