تصاویر: انتقاد بهزاد فراهانی از افت فیلمنامه سریال‌ها ‌


تصاویر: انتقاد بهزاد فراهانی از افت فیلمنامه سریال‌ها ‌

عوامل سریال دل دار که در شبکه دو سیما که در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن رفت بعد از پاسخگویی به سوالات مردم،‌مقابل رسانه‌ها نشستند.

سرویس عکس و فیلم فردا: عوامل سریال دل دار که در شبکه دو سیما که در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن رفت بعد از پاسخگویی به سوالات مردم،‌مقابل رسانه‌ها نشستند.

قصدمان در «دل‌دار» هشدار درباره خشونت آنی بود

عوامل مجموعه تلویزیونی دل‌دار در نشستی رسانه‌ای درباره فرآیند تولید و رویکرد محتوایی این سریال مناسبتی توضیحاتی ارائه کردند.

نشست عوامل سریال دل‌دار که در شب‌های ماه رمضان از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رفت، عصر امروز چهارشنبه ۲۲ خرداد در سازمان صداوسیما برگزار شد.

آزیتا ایرایی نویسنده فیلمنامه این سریال در ابتدای این نشست درباره متن سریال بیان کرد: برای نگارش بین ۸ تا ۹ ماه وقت گذاشتیم. این کار یکی از بهترین آثارم بود و من تا ۹۰ درصد از اجرای متنم راضی بودم.

نوید محمودی یکی از کارگردانان سریال هم درباره شخصیت‌پردازی آرش و عصبانیت او که منجر به قتل می‌شود، گفت: لحظه‌هایی هست که عصبانیت آنی باعث می‌شود دست به هر کاری بزنید مثل وقتی که در خیابان دو ماشین به هم برخورد می‌کنند و دو طرف با قفل و فرمان به جان هم می‌افتند. ما خواستیم بگوییم در لحظه‌هایی که خشونت آنی سراغ ما می آید باید مراقب باشیم.

وی اضافه کرد: طراحی ما این بود که پژمان از دنیا برود و آرش به پدری نزدیک شود که مدت ها نبود او را احساس کرده است.

محمودی در بخش دیگری بیان کرد: دل‌دار دومین کار پربیینده تلویزیون شده است و درصد زیادی از مخاطبان را با خود همراه کرده است.

انتقاد بهزاد فراهانی از افت فیلمنامه سریال‌ها

در ادامه بهزاد فراهانی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره حضورش در این سریال عنوان کرد: من قدیمی‌ترین کارمند تلویزیون هستم و از تلویزیون هم دلخورم و بارها هم این را بیان کرده‌ام. تلویزیون از مسائل مردم زحمتکش نمی‌نویسد و فیلمنامه‌ها افت کرده است. به نظرم مساله خودی و غیرخودی دیگر تمام شده است و فیلمنامه نویسان باید از خانه‌های خود خارج شوند.

این گزارش درحال تکمیل است…

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش