توافق اینتر و یووه برای جابجایی ایکاردی و دیبالا؟ / میلان به دنبال جذب مدافع لیورپول


توافق اینتر و یووه برای جابجایی ایکاردی و دیبالا؟ / میلان به دنبال جذب مدافع لیورپول
وبسایت گل مدعی شد باشگاه اینتر امیدوار است بتواند در فصل تابستان ایکاردی را بفروشد و در عین حال مشغول بررسی احتمال توافق با یوونتوس برای معاوضه پائولو دیبالا با ایکاردی است.

به گزارش ورزش سه، وبسایت گل با انتشار گزارشی مدعی شد آنتونیو کونته، سرمربی جدید اینتر ایکاردی را در تیمش نمی‌خواهد و او و مدیران اینتر در حال بررسی احتمال توافق با یوونتوس برای معاوضه ایکاردی با پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی یووه هستند.

گل به نقل از منابع نزدیک به مذاکرات دو باشگاه می‌گوید آنتونیو کونته ایکاردی را در تیمش نمی‌خواهد و مدیران نراتزوری هم متمایل به فروش ستاره آرژانتینی‌شان هستند. اینتر در حال مذاکره با یوونتوس است تا آنها را راضی کند دیبالا را به این باشگاه واگذار کرده و در ازای او ایکاردی را دریافت کنند.

توافق اینتر و یووه برای جابجایی ایکاردی و دیبالا؟ / میلان به دنبال جذب مدافع لیورپول

دیبالا که دو فصل پیش در یوونتوس فصل درخشانی را پشت سر گذاشت و ۲۲ گل به ثمر رساند با ورود کریستیانو رونالدو عقب‌تر کشیده شده تا فضا برای ستاره پرتغالی باز شود. همین باعث شد دیبالا در فصل گذشته تنها ۵ گل برای یوونتوس به ثمر برساند. اما یوونتوس تمایل چندانی به از دست دادن دیبالا ندارد و از سوی دیگر هنوز تکلیف سرمربی جدید این باشگاه مشخص نشده است.

البته یوونتوس به جذب ایکاردی بی‌میل نیست و تابستان گذشته برای شکار او تلاش کرده بود. اما بعد از انتقال رونالدو، ماجرای یووه و ایکاردی خاتمه پیدا کرد. گل می‌گوید فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی یووه با واندا نارا، همسر و مدیر برنامه‌های ایکاردی تماس گرفته و درباره احتمال پیوستن او به تورین گفتگو کرده است.

میلان به دنبال جذب مدافع لیورپول
به گزارش نود، جیانلوکا دی مارزیو خبرنگار مشهور ایتالیایی از تمایل میلان به جذب دژان لوورن کروات خبر داده است. میلان که انتظار می رود به زودی مارکو جیامپائولو را رسما به عنوان سرمربی جدید خودش معرفی کند به دنبال تقویت خط دفاعی است و مذاکراتی را با مدافع ۲۹ ساله لیورپول انجام داده است.

در این گزارش آمده لوورن که پس از پیوستن فن دایک فرصت بازی کمی در لیورپول پیدا کرده و فصل پیش تنها ۱۸ بازی برای این تیم انجام داد از پیشنهاد میلان استقبال کرده و در صورتی که دو باشگاه به توافق برسند راهی سن سیرو خواهد شد.


گریزمن: شاید در اسپانیا نمانم
انتوان گریزمن که مدتی پیش اعلام کرد در تابستان از اتلتیکو مادرید جدا می شود در جدیدترین اظهاراتش عنوان کرده نام تیم بعدی اش تا ۲ هفته آینده مشخص خواهد شد.

گریزمن که براساس گزارش رسانه های اسپانیا با بارسلونا به توافق رسیده اما این باشگاه در جذب او دچار تردید شده به نقل از مارکا گفته:«هنوز یک مقدار باید صبر داشته باشید. من بیشتر از هر کس دیگری می خواهم که تکلیف آینده ام مشخص شود اما باید صبر کنیم. نمی دانم در اسپانیا می مانم یا خیر. شاید تا ۲ هفته دیگر تکلیف همه چیز مشخص شود. تنها می خواهم فوتبال بازی کنم و لذت ببرم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی