گواردیولا راهی یوونتوس می شود؟! تصمیمی جدید پپ !


دو نشریه معتبر انگلیسی ادعا کرده اند که پپ گواردیولا فصل بعد از سیتی جدا خواهد شد. نوشته گواردیولا راهی یوونتوس می شود؟! تصمیمی جدید پپ ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

گواردیولا راهی یوونتوس می شود؟! تصمیمی جدید پپ !

میرر: گواردیولا در اندیشه جدایی از منچسترسیتی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۶:۵۷
گواردیولا راهی یوونتوس می شود؟! تصمیمی جدید پپ !

دو نشریه معتبر انگلیسی ادعا کرده اند که پپ گواردیولا فصل بعد از سیتی جدا خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تابستان ۲۰۱۶ بود که پپ گواردیولا با جدایی از بایرن مونیخ به عنوان سرمربی منچسترسیتی برگزیده شد. اولین سال حضور او در سیتی موفقیت آمیز نبود و موفق به کسب هیچ جامی نشد ولی در دو سال گذشته سیتی با هدایت پپ، قهرمان لیگ برتر شده و فصل گذشته، سه گانه انگلیس را فتح کرد.

در هفته های اخیر، شایعاتی مبنی بر جدایی گواردیولا از سیتی و پیوستن او به یوونتوس به گوش می رسید اما چند روز پیش او در پیامی ویدیویی اعلام کرد که هیچ باشگاهی در حال حاضر بهتر از سیتی برای او نیست و به این ترتیب احتمال حضور او در یووه منتفی شد.

در همین رابطه امروز دیلی میرر و دیلی استار مدعی شدند که پپ به دوستان نزدیکش گفته است که سال آینده از سیتی جدا خواهد شد و قصد دارد یک سال به استراحت بپردازد. در واقع پپ فصل ۲۰-۲۰۱۹ را نیز در سیتی سپری خواهد کرد و سپس می خواهد یک سال را به دور از فوتبال بگذراند. او همیشه آرزو کرده است که دوران مربیگری خود را در تیم های آکادمی بارسا به اتمام برساند اما بعید است او فعلا تمایلی برای بازنشستگی داشته باشد و باید دید مقصد او پس از سیتی کدام تیم خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس