استان مرکزی بر حفظ هویت مستقل دانشگاهی خود در حوزه آموزش عالی صنعتی تاکید دارد


استان مرکزی بر حفظ هویت مستقل دانشگاهی خود در حوزه آموزش عالی صنعتی تاکید دارد

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان مرکزی بر حفظ هویت مستقل دانشگاهی خود در حوزه آموزش عالی صنعتی تاکید دارد.

به گزارش ایسنا، علی اکبر کریمی در آئین تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه صنعتی اراک و قدردانی از رئیس سابق آن، اظهار کرد: هر کدام از واحدهای صنعتی بزرگ و کوچک استان مرکزی یک سرمایه استانی و ملی به حساب می آیند و همه آنها برای استمرار فعالیت‌های خود، نیازمند پیشتوانه علمی مستحکمی هستند. خوشبختانه با وجود سرمایه‌های علمی قدرتمندی که در مرکز استان و سایر شهرستان‌های استان وجود دارد، استان مرکزی از این بابت با مشکلی مواجه نیست.

وی با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های صنعتی استان مرکزی، خاطر نشان کرد: استان مرکزی ضمن پذیرش ضرورت اجرای طرح آمایش آموزش عالی کشور، بر حفظ هویت مستقل دانشگاهی برای آموزش عالی صنعتی در استان تاکید دارد و امیدواریم این موضوع به عنوان پیام قاطعی از جانب مردم استان مرکزی، مورد توجه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار بگیرد.

وی یکی از اولویت‌های اصلی در انتخاب سرپرست دانشگاه صنعتی اراک را استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی این مجموعه عنوان کرد و افزود: تنها با روحیه همکاری و همدلی است که می‌توان دانشگاه را به پیش برد و ریاست و شورای مدیریتی دانشگاه به عنوان هماهنگ کننده همه تلاش‌هایی که در سطح مختلف دانشگاه صورت می‌گیرد، می‌توانند در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه بسیار نقش آفرین باشند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، دانشگاه صنعتی اراک را یکی از افتخارات محیط علمی و آموزشی استان مرکزی دانست و اضافه کرد: امیدواریم دانشگاه صنعتی اراک به مانند گذشته، افتخارات و دستاوردهای خود را با حضور سرپرست جدید تداوم بخشد و با هماهنگی و بستر سازی مناسب، شاهد اعتلای روز افزون و موفقیت‌های این دانشگاه در عرصه‌های علمی و پژوهشی کشور باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...