امنیت پایه و اساس توسعه و رفاه یک کشور است


امنیت پایه و اساس توسعه و رفاه یک کشور است

استاندار فارس در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی این استان، امنیت را پایه و اساس توسعه و رفاه یک کشور دانست.

به گزارش ایسنا، عنایت‌الله رحیمی چهارشنبه 22 خرداد در مراسم تکریم سردار گودرزی و معارفه رهام حبیبی، فرماندهان قدیم و جدید انتظامی فارس، ارتقاء امنیت فارس را مرهون تلاش‌های مدیران و مسئولانی نظیر احمدعلی گودرزی دانست.

او گفت: بر جای گذاشتن خصایل نیکو در میان‌ همکاران و اخلاق پسندیده همراه با نظم و اقتدار از سرمایه های خوب دوران فرماندهی ایشان در نیروی انتظامی استان فارس است.

استاندار فارس با بیان اینکه حسن خلق، تدبیر، شجاعت و پیگیری را از ویژگی‌های سردار گودرزی برشمرد و با بیان‌اینکه تمایلی به رفتن ایشان از استان نداشته‌ایم، از تصمیم فرماندهی انتظامی کشور برای ارتقا وی پس از این جا به جایی خبر داد.

رئیس شورای تامین استان فارس همچنین با اشاره به تجارب بسیار ارزنده و ارزشمند سردار حبیبی در سطح کشور گفت: سردار حبیبی از فرماندهان با تدبیر و ولایتمدار کشور است.

وی ضمن آرزوی توفیق برای سردار حبیبی ابراز امیدواری کرد با تداوم و تقویت تعامل و همدلی در سایه نظم و اقتدار و قانون مداری شاهد ارتقا روزافزون امنیت در استان فارس باشیم.

رئیس شورای تامین استان فارس با بیان اینکه توفیقات سردار گودرزی در سایه تعاملی است که با مجموعه تحت فرماندهی و شورای تامین استان و نیروهای اثر گذار و ذی نفوذ در استان داشته‌اند، عنوان کرد: شورای تامین استان با همدلی و اتحاد و همفکری ایجاد نظم و امنیت را در دستور کار قرار داده است.

وی با تاکید بر اینکه امنیت پایه و اساس توسعه و رفاه یک کشور است، خاطرنشان کرد: امنیت نعمتی است که اهمیت آن در نبود این مولفه ارزشمند بیشتر احساس می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس وجود امنیت را متاثر از مولفه های مختلفی از جمله نظم‌پذیری،قانون‌مداری، تعامل مثبت و حسنه با مردم ، تقویت مشارکت مردمی در ایجاد نظم دانست که در عملکرد فرماندهی نیروی انتظامی مشاهده می‌شود .

رئیس شورای تامین استان فارس با تاکید بر اینکه بی توجهی به مولفه هایی که تقویت کننده امنیت محسوب می‌شوند این مولفه ها را به تهدید تبدیل می‌کند، گفت: گستردگی استان فارس، حلقه اتصال چند استان بودن و نزدیکی به استان‌های مرزی، تعدد گروه‌های سیاسی، مذهبی، اعتقادی و قومی از جمله این مولفه ها هستند که یقینا با تدبیر و برنامه ریزی به فرصتی برای ارتقا امنیت و آرامش استان تبدیل می‌شوند .

استاندار فارس همچنین از سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور که در این مراسم حضور داشت درخواست کرد که با توجه به گستردگی استان توجه ویژه‌ای به پشتیبانی و تخصیص نیروهای جدید به شهرستان‌ها و پاسگاه های تازه تاسیس استان داشته باشند .

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس