برترین مراکز خرید تورنتو کانادا


برترین مراکز خرید تورنتو کانادا

تورنتو یکی از مهم‌ترین شهر‌های کانادا می‌باشد که در چند سال اخیر، ایرانی‌های زیادی به قصد تفریح و یا زندگی به آن سفر کرده اند و قصد داریم 10 مورد از بهترین مکان‌ها برای خرید در تورنتو را معرفی کنیم. هر یک از این مکان‌ها با عث میشوند تا با برای خرید سوغات و لباس و سایر وسایل مورد نیازتان با قیمت‌های بالا مواجه نشوید و خرید در تورنتو برایتان لذت...

تورنتو یکی از مهم‌ترین شهر‌های کانادا می‌باشد که در چند سال اخیر، ایرانی‌های زیادی به قصد تفریح و یا زندگی به آن سفر کرده اند و قصد داریم ۱۰ مورد از بهترین مکان‌ها برای خرید در تورنتو را معرفی کنیم. هر یک از این مکان‌ها با عث میشوند تا با برای خرید سوغات و لباس و سایر وسایل مورد نیازتان با قیمت‌های بالا مواجه نشوید و خرید در تورنتو برایتان لذت بخش باشد.
برترین مراکز خرید تورنتو کانادامرکز خرید Eaton تورنتو
مرکز خرید ایتون یکی از بهترین و البته مدرن‌ترین مراکز خرید در قلب پر جنب و جوش تورنتومی باشد که دارای بیش از ۲۵۰ فروشگاه بوده و به عنوان سومین مرکز خرید بزرگ در کانادا شناخته شده است. اغلب فروشگاه‌های این مرکز خرید اجناس را با قیمت کاملا منصافه و تقریبا ارزان ارائه می‌دهند. یکی از بهترین مزایای این مرکز خرید، اتصال آن به شبکه‌ی زیرزمینی PATH کانادا می‌باشد و در نتیجه براحتی و بدون نگرانی از سرد و یخبندان بودن هوا و یا بارش باران می‌توانید به خرید بپردازید.
برترین مراکز خرید تورنتو کانادامرکز خرید Bloor Yorkville

در بین مراکز خرید بسیار لوکس و برجسته‌ی تورنتو، Yorkville با معماری ویکتوریایی، مجموعه‌ای از ده‌ها رستوارن، گالری هنری، فروشگاه و بوتیک می‌باشد که در کنار هم قرار گرفته اند. در این مجموعه می‌توانید از برند‌های نام آشنایی مانند گوچی، هرمس، پرادا، Holt Renfrew و Hazelton خرید فوق العاده‌ای داشته باشید.

برترین مراکز خرید تورنتو کانادامرکز خرید Winner

مرکز خرید winner شباهت زیادی به Filesne’s beasement در آمریکا دارد و تخفیف‌های ۶۰ درصدی آن از شهرت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. تعداد فروشگاه‌های این مجموعه بسیار زیاد بوده، اما جستجو در بین آن‌ها براحتی امکان پذیر است و می‌تواند به عنوان ارزان‌ترین گزینه برای خرید در تورنتو به شمار آید. مرکز خرید winner در تورنتو ۸ شعبه دارد.

برترین مراکز خرید تورنتو کانادامرکز خرید The Hudson's Bay

The Hudson's Bay قدیمی‌ترین مرکز خرید و شرکت در کاندا می‌باشد که فروشگاه‌های زنجیره‌ای بسیار زیادی در شهر‌های مختلف آن دارد و طرفداران زیادی دارد. یکی از بهترین فروشگاه‌های این مجموعه در فاصله‌ی بسیار کم و در سمت راست مرکز خرید ایتون قرار دارد و انتخابی عالی برای خرید انواع لباس و پوشاک و همچنین خوردن غذا‌های خوشمزه در رستوران آن می‌باشد.

برترین مراکز خرید تورنتو کانادامرکز خرید Chinatown

تورنتو دومین مرکز خرید بزرگ Chinatown در شمال آمریکا را دارد و بخاطر داشتن فروشگاه‌های متعدد برای خرید طلا و جواهرات، لباس، لوازم خانگی بسیار شلوغ می‌باشد. در این مجموعه ده‌ها رستوران وجود دارد که فرصت خوردن غذا‌های چینی، ویتنام و سایر کشور‌های آسیایی را فراهم می‌کند.

برترین مراکز خرید تورنتو کاناداخیابان Queen

خیابان ملکه یا queen تورنتو شرق و غرب این شهر را به هم متصل می‌کند و در اطراف آن مجسمه‌های زیبا و مغازه‌ها و رستوران‌های مختلفی به چشم میخورد. بهترین فروشگاه‌ها را در قسمت غربی خیابان queen می‌توانید پیدا کنید و در کنار خرید، دقایقی را در کافه‌های معروف آن استراحت کنید.

برترین مراکز خرید تورنتو کانادافروشگاه Kensington

یکی از پرطرفدارترین مکان‌ها برای خرید در تورنتو، فروشگاه Kensington می‌باشد که در فاصله‌ی کمی با Chinatown واقع شده و براحتی می‌توانید در صورت نیاز به سایر مراکز خرید اطراف آن سر بزنید. از بهترین ویژگی‌های Kensington قیمت بسیار پایین انواع لباس و پوشاک در آن می‌باشد و همچنین می‌توانید بعد از خرید، در کافه‌های آن دقایقی را بنشینید و استراحت کنید.

برترین مراکز خرید تورنتو کانادافروشگاه St. Lawrence

در مرکز شهر و در بخش تاریخی تورنتو، مرکز خرید و بازار St. Lawrence واقع شده است که در بخش جنوبی آن بیش از ۵۰ تولید کنده‌ی اصلی مواد غذایی مشغول به فعالیت و ارائه‌ی محصولاتشان می‌باشند. در طبقه دوم این فروشگاه یکی از بهترین بازار‌ها برای خرید محصولات کشاورزی می‌باشد. لازم است بدانید که روز‌های یکشنبه بیش از ۸۰ دلال وسایل عتیقه در این مجموعه گرد هم می‌آیند و فرصتی مناسب برای شرکت در حراجی این گونه وسایل می‌باشد.

برترین مراکز خرید تورنتو کانادامرکز خرید Yonge and Eligible

Yonge and Eligible یکی از جدیدترین مراکز خرید در تورنتو می‌باشد که به اندازه‌ی Bloor Yorkville مجلل نیست، اما مجموعه‌ای عالی برای خرید انواع لباس، دکوراسیون خانه و همچنین خرید کتاب محسوب میگردد. علاوه بر فروشگاه‌های خرید لباس و غیره، در این مجموعه فرصت خوردن غذا‌های محلی در رستوران آن فراهم میگردد و این امکان برایتان فراهم میشود تا براحتی به سایر مراکز خرید مانند ایتون بروید.

برترین مراکز خرید تورنتو کاناداشبکه PATH

با توجه به شرایط آب و هوایی و بارش زیاد برف و کاهش دمای تا منفی ۵۰ در تورنتو و سایر شهر‌های کانادا، سیستم زیر زمینی PATH طراحی و ساخته شده است که فروشگاه، رستوران و هر آنچه که برای زندگی روزمره مورد نیاز می‌باشد در آن فراهم شده است. فروشگاه‌های مختلف موجود در PATH می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای خرید در تورنتو در روز‌های سرد و یخبندان این شهر محسوب شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی