کشف بیش از 1 تن مواد افیونی /دستگیری 11 سارق مسلح در سیستان و بلوچستان


کشف بیش از 1 تن مواد افیونی /دستگیری 11 سارق مسلح در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 11 سارق حرفه ای و مسلح و کشف 19 فقره انواع سرقت به همراه مقادیری سلاح و مهمات در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و سراوان خبر داد.

به گزارش ایسنا- و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان های زاهدان، ایرانشهر و سراوان با هماهنگی های قضائی طی هفته گذشته این سارقان مسلح را دستگیر و در بازرسی از آنها 2 قبضه تپانچه به همراه مهمات،یک قبضه کلت پلاستیکی، 2 عدد شوکر، 3 قبضه چاقو و قمه کشف کردند .

سردار قنبری با بیان اینکه این سارقان تاکنون به 19 فقره انواع سرقت اعتراف کرده اند ابراز داشت: در این رابطه 5 دستگاه خودرو، 2 دستگاه موتورسیکلت، 11دستگاه تلفن همراه و مقادیری وجه نقد و سایر اموال سرقت شده کشف و به مالباختگان تحویل شد .

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد .

سردار قنبری کاهش جرایم خشن و سرقت های مسلحانه را اولویت مهم پلیس استان دانست و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مقامات قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از 1 تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از یک تن و ۲۴۳ کیلو انواع مواد افیونی در عملیات مقتدرانه پلیس در این استان کشف شد .

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار احمد طاهری افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط یک باند از مناطق مرزی به شهرستان‌های ایرانشهر و دلگان دست یافتند .

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، با کنترل تحرکات اعضای این باند سرانجام روز گذشته تیمی از اعضای این باند مسلح را که با ۲ دستگاه زانتیا در حال جابجایی محموله در یکی از محورهای فرعی حاشیه شهر ایرانشهر بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند .

وی تصریح کرد: مأموران پلیس پس از طی مسافتی به راننده خودروها دستور ایست دادند که سرنشینان خودروها به سمت عوامل انتظامی تیراندازی و جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر با مقابله به مثل پس از طی مسافتی خودروها را متوقف کردند .

سردار طاهری بیان کرد: در این عملیات مأموران پلیس ضمن دستگیری سه قاچاقچی در بازرسی از ۲ خودروی آنها، ۵۶۱ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و یک کیلو هروئین به همراه یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات کشف کردند .

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان دلگان با تیم دیگری از این باند که قصد جابجایی مواد به خارج از استان را داشتند درگیر شده و در این عملیات مسلحانه ضمن دستگیری ۲ قاچاقچی، از خودروی آنها ۶۸۰ کیلو و ۴۰۶ گرم تریاک کشف کردند .

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلح، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود