باید توان مقابله را در خودمان تقویت کنیم


باید توان مقابله را در خودمان تقویت کنیم

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: دولت آمریکا قدرت سخت و نرم را برای مقابله با ایران ترکیب کرده است و در این شرایط دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت و ما باید توان مقابله را در خودمان تقویت کنیم.

به گزارش ایسنا، جمال عرف در نشست با معتمدین، نخبگان و برگزیدگان استان زنجان، اظهار کرد: آمریکا عملیات روانی به پا کرده و با همه توان در مقابل ایران ایستاده است و در این شرایط احزاب و تشکل‌ها وظیفه سنگینی داشته و باید جامعه را در این شرایط توجیه کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جنگ، جنگ اراده‌ها است، افزود: اگر آمریکا نتواند از فشارها استفاده کند قطعا قبل از انتخابات عقب‌نشینی خواهد کرد و وظیفه ما این است که همه موارد را در جامعه روشنگری کرده و باید از این پیچ گذر کرده و شرایط را مدیریت کرده و به وظایف‌مان درست عمل کنیم.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه احزاب باید بسترها را فراهم کرده و خود را رشد دهند، تصریح ‌کرد: باید مشکلات را بررسی و راهکار درست برای آن ارائه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه باید اتحاد ملی را تقویت کنیم، گفت: دلیل ماندگاری ایران بزرگ، اتحاد و وحدت بوده و احترام متقابل بین همه اقوام و مردم‌ ایران است. همچنین افراد نگاه‌های متفاوت داشته و به‌راحتی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه برای انتخاب افراد، کارآمدی آن‌ها حائز اهمیت است، گفت: باید به شایسته‌سالاری توجه شود. البته در بسیاری از استان‌ها از خانم‌ها و جوانان برای مدیریت استفاده می‌شود ولی اصل، شایسته‌سالاری است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اینفوگرافیک/ نکات کلیدی زندگی موفق در جزء هفدهم قرآن