بازی‌ها، پرفروش‌ترین برنامه‌های اپ استور


نتایج یک پژوهش جدید نشان داد که 74 درصد از خریدهای انجام شده از اپ استور (App store) از دسته بازی‌ها هستند. به گزارش فاوانیوز به نقل از ایرنا، نتایج یک پژوهش جدید نشان داد که ما وقت و هزینه زیادی را صرف بازی با موبایل‌مان می‌کنیم.با استناد به گزارش منتشر شده از طرف پلتفرم App Annie که تحلیل و داده‌های مربوط با گوشی‌های موبایل را در اختیار شرکت‌ها...

بازی‌ها، پرفروش‌ترین برنامه‌های اپ استور
نتایج یک پژوهش جدید نشان داد که ۷۴ درصد از خریدهای انجام شده از اپ استور (App store) از دسته بازی‌ها هستند.

به گزارش فاوانیوز به نقل از ایرنا، نتایج یک پژوهش جدید نشان داد که ما وقت و هزینه زیادی را صرف بازی با موبایل‌مان می‌کنیم.
با استناد به گزارش منتشر شده از طرف پلتفرم App Annie که تحلیل و داده‌های مربوط با گوشی‌های موبایل را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد، بازی‌ها در سال ۲۰۱۸، ۷۴ درصد از خریدهای انجام شده در اپ استور و ۳۳ درصد از تمام دانلودهای انجام شده توسط کاربران تلفن‌های همراه در سراسر جهان را به خود اختصاص دادند.
نتایج این بررسی‌ها همچنین نشان داد که ۱۰ درصد از کل زمانی که افراد به طور میانگین به صفحات تلفن همراه خود چشم می‌دوزند، به بازی می‌گذرد.
بررسی‌های اخیر حاکی از آن است که استفاده از بازی‌های موبایل در جهان سالانه حدود ۱۰ درصد رشد می‌کند.
پلتفرم گوشی‌های موبایل نیاز به سخت افزار خاص برای بازی را از بین برده و امکان دانلود رایگان و ساده مجموعه‌ای متنوع از بازی‌ها در طبقه بندی‌های گوناگون را فراهم می‌کند و شاید به همین دلیل است که از افراد عادی گرفته تا گیمرهای حرفه‌ای در هر سنی این چنین مجذوبش شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش