سنگ تمام آگوئرو برای لیونل مسی


سرخیو آگوئرو، ستاره تیم ملی آرژانتین، قهرمانی در کوپا آمه ریکا را بیش از خودش برای مسی می خواهد. نوشته سنگ تمام آگوئرو برای لیونل مسی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سنگ تمام آگوئرو برای لیونل مسی

آگوئرو: دوست دارم به خاطر مسی قهرمان شویم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۵۵
سنگ تمام آگوئرو برای لیونل مسی

سرخیو آگوئرو، ستاره تیم ملی آرژانتین، قهرمانی در کوپا آمه ریکا را بیش از خودش برای مسی می خواهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سال هاست که تیم ملی آرژانتین به توفیقی در تورنمنت های بزرگ نرسیده است و از آخرین قهرمانی این تیم در کوپا آمه ریکا نیز ۲۶ سال می گذرد. پس از یک جهانی اسف بار برای آلبی سلسته و برکناری خورخه سامپائولی، حالا لیونل اسکالونی با ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان، چشم به قهرمانی در کوپا آمه ریکا دارد. سرخیو آگوئرو که پس از بازنشستگی گونسالو ایگواین از بازی های ملی، شانس بالایی برای حضور ثابت در ترکیب آرژانتین دارد، پس از یک فصل موفق با سیتی می خواهد کمک کند، تیم ملی کشورش بالاخره به یک عنوان قهرمانی در تورنمنتی بزرگ دست یابد.

او در همین رابطه به فاکس اسپورتس گفت:

« ببینید، بیشتر دوست دارم به خاطر مسی قهرمان شویم تا به خاطر خودم و از این بابت هیجان زده ام. مسی سال هاست هر کاری انجام داده تا آرژانتین قهرمان شود ولی تاکنون در این امر موفق نبوده است. می خواهم بهترین بازی ها را انجام دهم تا مسی و مردم کشورم به آرزوی شان برسند. با مسی که حرف می زنیم، همیشه می گوییم که خدا کند یک روز این اتفاق بیفتد و آرژانتین قهرمان یک تورنمنت بزرگ شود. این آرزوی همه ماست.»

آگوئرو در مورد وضعیت خودش گفت:

« شرایط خوبی دارم و فصل را هم عالی تمام کردم. خوشبختانه مصدوم نیستم و دوست دارم همانطور که در لیگ برتر با سیتی قهرمان شدم، با آرژانتین هم قهرمانی در کوپا آمه ریکا را جشن بگیرم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط