رکورد منحصر به فرد احسان حاج صفی در تیم ملی !


مدافع و هافبک چپ پای تیم ملی ایران در حالی که تنها 29 سال سن دارد به رکورد 107 بازی ملی رسیده و در رتبه ششمین بازیکن فوتبال ایران با بیشترین بازی ملی قرار گرفت. نوشته رکورد منحصر به فرد احسان حاج صفی در تیم ملی ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

رکورد منحصر به فرد احسان حاج صفی در تیم ملی !

احسان حاج صفی و رسیدن به رکورد 107 بازی با تیم ملی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۹
رکورد منحصر به فرد احسان حاج صفی در تیم ملی !

مدافع و هافبک چپ پای تیم ملی ایران در حالی که تنها ۲۹ سال سن دارد به رکورد ۱۰۷ بازی ملی رسیده و در رتبه ششمین بازیکن فوتبال ایران با بیشترین بازی ملی قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احسان حاج صفی در بازی تیم ملی ایران برابر کره جنوبی با بازوبند کاپیتانی در زمین حضور داشت تا تعداد بازی هایش با لباس تیم ملی را به عدد ۱۰۷ برساند. او در حالی در رتبه ششم بیشترین بازی های ملی در ایران قرار دارد که در آستانه سی سالگی قرار داشته و این شانس را دارد که بتواند جایگاه بالاتری را نیز در این جدول کسب کند.

جواد نکونام ۱۵۱ ، علی دایی ۱۴۹،علی کریمی ۱۲۹،، سیدجلال حسینی ۱۱۶ و مهدی مهدوی کیا ۱۱۱ کسانی هستند که در رتبه های اول تا پنجم و بالاتر از احساس حاج صفی قرار دارند اما موضوع این جا است که هر ۵ نفر از فوتبال ملی بازنشسته شده اند و این شانس احسان را برای عبور از برخی از این ستاره های تاریخ فوتبال ایران در تعداد بازی ملی افزایش می دهد.

احساس در حالی که در مرز سی سالگی قرار دارد تنها ۴ بازی تا مهدوی کیا و ۹ بازی تا رسیدن به رکورد سیدجلال حسینی فاصله دارد. شاید او کار سختی برای رسیدن به رکورد نکونام ودایی داشته باشد اما شاید همین امسال بتواند از رکورد مهدوی کیا و سیدجلال عبور کند. نکته جالب درباره احسان حاج صفی که درحال حاضر هیچ بازیکن فعالی در تیم ملی ایران وجود ندارد که در جدول بیشترین بازی ملی به او نزدیک باشد. نزدیک ترین بازیکنی که هنوز بازنشسته نشده است مسعود شجاعی است که با ۸۳ بازی ملی در رتبه دهم و در کنار محمد نصرتی قرار دارد. با توجه به اینکه شجاعی ۳۵ ساله است بعید به نظر می رسد که در حال حاضر بازیکنی پیدا شده و بخواهد به رکورد احسان نزدیک شود.

حاج صفی در بازی با کره جنوبی که در شهر سئول برگزار می شد توسط ویلموتس در خط هافبک و در پست هافبک دفاعی به بازی گرفته شد و البته بازی رو به جلوی او باعث شده بود تا تیم ملی در بخش میانی نیز عملکرد به مراتب تهاجمی تری داشته باشد. احسان در حالی در ۲۹ سالگی بازوبند تیم ملی را به بازو می بندد که چند سال دیگر می تواند کماکان یکی از موثرترین بازیکنان ایران باشد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال ملی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت