گوشی گلکسی ام 40 سامسونگ با دوربین سه‌گانه و نمایشگر بدون حاشیه معرفی شد


گوشی گلکسی ام 40 سامسونگ با دوربین سه‌گانه و نمایشگر بدون حاشیه معرفی شد

گوشی موبایل گلکسی ام 40 سامسونگ (Samsung Galaxy M40) رسما معرفی شد. از مهم‌ترین قابلیت‌های آن نیز می‌توان به حضور دوربین سه گانه روی قاب پشتی آن اشاره کرد. در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت‌ها و قیمت گوشی گلکسی ام 40 بیشتر آشنا شوید. سامسونگ گوشی جدیدی از خانواده Galaxy M خودش را شب گذشته... نوشته گوشی گلکسی ام 40 سامسونگ با دوربین سه‌گانه و...

گوشی موبایل گلکسی ام 40 سامسونگ (Samsung Galaxy M40) رسما معرفی شد. از مهم‌ترین قابلیت‌های آن نیز می‌توان به حضور دوربین سه گانه روی قاب پشتی آن اشاره کرد. در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت‌ها و قیمت گوشی گلکسی ام ۴۰ بیشتر آشنا شوید.

سامسونگ گوشی جدیدی از خانواده Galaxy M خودش را شب گذشته معرفی کرد. این گوشی که اعضای خانواده گوشی‌های میان‌رده سامسونگ را گسترش می‌دهد٬ گلکسی ام 40 نام دارد. گلکسی ام 40 سامسونگ به یک نمایشگر ٬Infinity-O دوربین سه‌گانه و تراشه‌ی اسنپدراگون 675 کوالکام مجهز خواهد بود.

مشخصات فنی گلکسی ام 40 سامسونگ

گوشی گلکسی ام 40 سامسونگ با دوربین سه‌گانه و نمایشگر بدون حاشیه معرفی شد

گلکسی ام 40 سامسونگ از یک نمایشگر 6.3 اینچی با فناوری PLS که یک حفره روی آن برای میزبانی از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارد٬ بهره می‌برد. به جای یک اسپیکر معمولی نظیر اکثر گوشی‌ها٬ این گوشی به فناوری صدای درون صفحه مجهز است که می‌تواند نمایشگر را به یک اسپیکر صوتی تبدیل کند. قلب تپنده‌ی گوشی جدید سامسونگ٬ تراشه‌ی اسنپدراگون 675 است که با 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه‌ی داخلی همراه خواهد بود؛ هرچند شما می‌توانید این فضا را با یک کارت میکرو اس دی به 512 گیگابایت نیز ارتقاء ببخشید.

در قاب پشتی٬ دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی قرار دارد که با دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. این گوشی می‌تواند ویدیوهایی با وضوح 4K و ویدیوهای سوپر اسلوموشن 240 فریم بر ثانیه‌ای را ضبط کند. در اینجا یک اسکنر اثر انگشت معمولی و همچنین یک فلاش LED نیز حضور دارد. انرژی‌بخش این گوشی نیز یک باتری با ظرفیت 3,500 میلی‌آمپر ساعت است که می‌توانید آن را با یک شارژر USB-C و سرعت 15 وات٬ به سرعت شارژ کنید.

گوشی گلکسی ام 40 سامسونگ با دوربین سه‌گانه و نمایشگر بدون حاشیه معرفی شد

رابط کاربری این گوشی OneUI بر پایه‌ی اندروید 9 پای است. از دیگر موارد می‌توان به پشتیبانی از Dolby Atmos و حضور دو فناوری NFC و بلوتوث اشاره کرد. متاسفانه جک هدفون از این گوشی حذف شده است.

قیمت فنی گلکسی ام 40 سامسونگ

اگر این گوشی برای شما آشنا به نظر می‌رسد تعجب نکنید؛ سامسونگ چندی پیش یک گوشی به نام گلکسی ای 60 را معرفی کرد که روانه‌ی برخی بازارها شد. ظاهرا همان گوشی حالا قرار است با نام گلکسی ام 40 وارد برخی دیگر از بازارهای بین‌المللی شود. این دیوایس در دو رنگ آبی تیره و روشن و با قیمت 288 دلار به عرضه درخواهد‌ آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا