شیائومی ساعت هوشمند Amazfit Smart Watch 2 و Health Watch را معرفی کرد


شیائومی ساعت هوشمند Amazfit Smart Watch 2 و Health Watch را معرفی کرد

شیائومی ساعت هوشمند Amazfit Smart Watch 2 و Amazfit Health Watch را معرفی کرد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های ساعت هوشمند امیزفیت اسمارت واچ 2 و امیزفیت هلث واچ هوآمی شیائومی خواهیم پرداخت. همانطور که انتظار داشتیم، هوآمی، شرکت سازنده گجت‌های پوشیدنی متعلق به شیائومی، دو ساعت هوشمند جدید معرفی کرد. آن‌ها به سنسور ثبت... نوشته شیائومی ساعت هوشمند...

شیائومی ساعت هوشمند Amazfit Smart Watch 2 و Amazfit Health Watch را معرفی کرد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های ساعت هوشمند امیزفیت اسمارت واچ 2 و امیزفیت هلث واچ هوآمی شیائومی خواهیم پرداخت.

همانطور که انتظار داشتیم، هوآمی، شرکت سازنده گجت‌های پوشیدنی متعلق به شیائومی، دو ساعت هوشمند جدید معرفی کرد. آن‌ها به سنسور ثبت ضربان قلب به وسیله نیروی الکتریکی (ECG) در کنار سنسور نوری ضربان قلب مجهز شده‌اند. این دو ویژگی را پیش از این در جدیدترین ساعت هوشمند اپل یعنی اپل واچ 4 دیده بودیم.

ساعت هوشمند Amazfit Smart Watch 2

امیزفیت اسمارت واچ 2 شبیه به ساعت هوشمند ورج (Verge) دایره‌ای شکل است، اما ابعاد نسبتا بزرگتری در مقایسه با آن دارد. نمایشگر 1.39 اینچی از نوع اولد دارای رزولوشن 454 در 454 پیکسل و تراکم پیکسلی 326 پی‌پی‌آی ساعت هوشمند Amazfit Smart Watch 2 نیز در مقایسه با Verge شفاف‌تر به نظر می‌رسد. این مشخصات را باید با صفحه نمایش 1.30 اینچی دارای رزولوشن 360 در 360 پیکسل ساعت هوشمند ورج مقایسه کرد. نمایشگر ساعت هوشمند امیزفیت اسمارت واچ 2 با استفاده از شیشه‌های گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود.

شیائومی ساعت هوشمند Amazfit Smart Watch 2 و Health Watch را معرفی کرد

این ساعت هوشمند جدید شیائومی از تراشه اسنپدراگون ویر 2500 (Snapdragon Wear 2500) قدرت گرفته و دارای 512 گیگابایت رم و 4 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. بستر نرم افزاری آن سیستم عامل Amazfit OS است. این سیستم عامل با دستگاه‌های دارای سیستم عامل اندروید 4.4 و آی او اس 10 به بعد انطباق دارد.

استفاده از تراشه شرکت کوالکام در ساعت هوشمند Amazfit Smart Watch 2 پشتیبانی از eSIM و در نتیجه آن نسل چهارم شبکه موبایل (4G) را میسر کرده است. امکان برقراری تماس بر بستر نسل چهارم شبکه موبایل (VoLTE) ویژگی دیگر ساعت هوشمند امیزفیت اسمارت واچ 2 است. باتری این گجت پوشیدنی 420 میلی‌آمپر ساعتی بوده و در حالت فعال بودن سیم کارت در شبکه 4G، تا 28 ساعت دوام می‌آورد. برای ساعت هوشمند امیزفیت اسمارت واچ 2 یک میکروفون و اسپیکر داخلی در نظر گرفته شده است. از سیستم‌های موقعیت‌یابی جی پی اس، گلوناس و بیدو توسط آن پشتیبانی می‌شود.

سنسور ECG تنها در نسخه ECG ساعت هوشمند Amazfit Smart Watch 2 وجود دارد. این نسخه قادر است 60 دقیقه داده‌ مورد نیاز برای ثبت ضربان قلب به وسیله برق را روی خود ساعت ذخیره کند.

#gallery-3 { margin: auto; } #gallery-3 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-3 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-3 .gallery-caption { margin-left: 0; }

یک نسخه Avengers نیز برای ساعت هوشمند Amazfit Smart Watch 2 تولید شده است. این نسخه دارای بندی متفاوت بوده و یک تم مخصوص اونجرز به صورت پیش‌فرض در رابط کاربری آن نصب شده است. از این نسخه تنها 5 هزار عدد وجود دارد.

شیائومی ساعت هوشمند Amazfit Smart Watch 2 و Health Watch را معرفی کرد

بدنه ساعت هوشمند امیزفیت اسمارت واچ 2 از سرامیک زیرکونیم ساخته شده و قادر است تا 10 دقیقه در عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاومت کند. قیمت نسخه استاندارد آن 145 دلار اعلام شده است. این قیمت برای نسخه ECG به 190 دلار می‌رسد. به منظور خرید نسخه محدود Avengers باید 215 دلار پرداخت کنید. خرید ساعت هم‌اکنون از وب سایت‌های JD و T-mall امکان‌پذیر است.

شیائومی ساعت هوشمند Amazfit Smart Watch 2 و Health Watch را معرفی کرد

ساعت هوشمند Amazfit Health Watch

برخلاف ساعت هوشمند Amazfit Smart Watch 2 این مدل دارای بدنه‌ای مربعی شکل (شبیه ساعت BIP) بوده و به نمایشگری رنگی با اندازه 1.28 اینچ و رزولوشن 176 در 176 پیکسل مجهز شده است. این وضوح تصویر پایین سبب می‌شود باتری 200 میلی‌آمپر ساعتی امیزفیت هلث واچ برای 7 روز استفاده از آن کفایت کند. این در حالی است که ساعت هوشمند BIP برای حدود یک ماه به دور از شارژر دوام می‌آورد!

#gallery-4 { margin: auto; } #gallery-4 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-4 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-4 .gallery-caption { margin-left: 0; }

در ساعت هوشمند Amazfit Health Watch تمرکز روی سنسور نوری ضربان قلب و ECG بوده است. همانند امیزفیت اسمارت واچ 2 ترکیب دو سنسور به گجت پوشیدنی اجازه می‌دهد آریتمی و فیبریلاسیون دهلیزی قلب را تشخیص بدهد.

شیائومی ساعت هوشمند Amazfit Smart Watch 2 و Health Watch را معرفی کرد

این ساعت بدون بند آن تنها 25 گرم وزن دارد. لبه‌های بدنه ساعت فلزی بوده و در برابر پاشش آب مقاوم است. بری خرید آن باید 100 دلار پرداخت کنید.

شیائومی ساعت هوشمند Amazfit Smart Watch 2 و Health Watch را معرفی کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل فوق العاده خاص پریناز ایزدیار برای عید+ عکس