صنعتگران ایلامی از شهرک صنعتی شمس آباد تهران بازدید کردند


صنعتگران ایلامی از شهرک صنعتی شمس آباد تهران بازدید کردند

ایلام - ایرنا - جمعی از صنعتگران ایلامی در قالب یک تور صنعتی از شهرک صنعتی شمس آباد تهران دیدن کردند.

به گزارش ایرنا، در اجرای این تور صنعتی که به همت و مسئولیت شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام طی هفته گذشته برگزار شد، صنعتگران ایلامی با نحوه کار و فعالیت واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک آشنا شدند.
۱۵ نفر از صاحبان واحدهای تولیدی استان ایلام مستقر در شهرک‌های صنعتی یا خارج از این شهرک‌ها در این برنامه ۲ روزه حضور داشتند.

صنعتگران ایلامی در این تور از واحدهای تولیدی همیشه نوبهار پرشین (تولید کننده محصولات پلیمری) و پارسیان لوله ایرانیان (تولید کننده انواع لوله پروپیلن) و روند تولید محصولات آنها دیدن کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام در خصوص برگزاری این تور صنعتی به خبرنگار ایرنا گفت: در راستای اجرای سیاست حمایتی و عملیاتی صنعتگران ایلامی، صاحبان صنعت و مدیران واحدهای تولیدی و شرکت‌های دانش بنیان و فناور، واحدهای صنعتی کنسرسیوم صادراتی نایلون و نایلکس و مدیریت توسعه صادرات این استان در قالب تور صنعتی از شهرک صنعتی شمس آباد تهران دیدن کردند.
مرتضی دارایی افزود: این تور با حضور ۱۵ نفر از مدیران واحدهای تولیدی با هدف آشنایی با توانمندی‌ها، موفقیت‌های صنعتگران و تولیدکنندگان استان‌های دیگر و به منظور تبادل تجربیات، آشنایی با عوامل موفقیت و بهره وری واحدهای صنعتی، کارآفرینی، توسعه و بازار صادرات برگزار شد.
وی اضافه کرد: مدیران واحدهای تولیدی ایلام در ادامه این تور ۲ روزه ضمن بازدید از هشتمین نمایشگاهی بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس و ایران هلث، در دوره آموزشی صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک در این نمایشگاه حضور یافتند.
از سال گذشته تاکنون ۶ تور صنعتی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، تولیدکنندگان، مشاورین، اساتید دانشگاه، نجبگان، دانشجویان و دانش آموزان در استان‌های اصفهان، همدان، فارس و شهرستان‌های دره شهر و سرابله با حمایت مالی این شرکت برگزار شده است.

شهرک صنعتی شمس با گستره ۳۰ هزار هکتار در کیلومتر ۴۰ آزاد راه تهران - قم و فاصله پنج کیلومتری فرودگاه امام خمینی (ره) بزرگترین شهرک صنعتی ایران و خاورمیانه است.
۳۰۳۲/‏۶۰۳۴‬

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چگونه افسردگی را مهار کنیم؟