مدیرپروری نکرده‌ایم!


مدیرپروری نکرده‌ایم!

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه روی دست جمهوری اسلامی آزمون و خطاهای زیادی گذاشته‌ایم تا مدیر تربیت کنیم، تصریح کرد: کوتاهی کردیم و مدیرپروری نکرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، برات قبادیان چهارشنبه ٢٢ خرداد در آیین معارفه رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با تصریح بر اینکه مدیریت کار ساده‌ای نیست، گفت: این جوهره در هر کسی وجود ندارد، چرا که بخشی ذاتی، بخشی آموزشی و تخصصی و بخشی دیگر به تجربه نیازمند است.

وی با طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا باید خارج از خود سازمان‌ها مدیر گمارده شود؟ افزود: کار سازمان صنعت، معدن و تجارت هدایت، تسهیل‌گری و اعمال سیاست‌های کلان است، لذا باید از مدیران خود بدنه استفاده کرد.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت با انتقاد و ابراز تاسف از اینکه مدیران ما برنامه‌ریز نیستند و اعتقادی به ارائه برنامه ندارند بلکه سلیقه خود را بر اجرای برنامه اعمال کرده‌اند، اظهار کرد: بر این باوریم که رئیس جدید سازمان صمت فارس جانشین پروری خواهد کرد.

قبادیان همچنین به تغییر رویه در مدیریت هم اشاره و با بیان اینکه همچنان به صورت سنتی و روزمره سازمان‌ها را اداره می‌کنیم، گفت: امید است رییس جدید این سازمان از مدیران چهار پاکتی نباشد و تغییر پارادیم بدهد به گونه‌ای که ٥٠ درصد توان خود را برای حفظ وضع موجود و ٥٠ درصد دیگر را صرف توسعه و رونق کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !