چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف کردستان آغاز شد


چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف کردستان آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان با رقابت 306 نفر از آقایان قاری و حافظ قرآن دقایقی پیش آغاز شد.

چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف کردستان آغاز شد

جمشید محمدی، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: در چهل و دومین دوره رقابت های قرآنی 529 نفر از قاریان و حافظان قرآن کریم استان کردستان شرکت کرده اند.
وی با اشاره به اینکه 223 نفر از این تعداد بانوان و 306 نفر از آنان آقایان هستند، افزود: رقابت قرآنی 306 نفر از آقایان قاری و حافظ شرکت‌کننده ساعتی پیش در شهرستان های سنندج، بانه و قروه به صورت همزمان آغاز شد و سایر شهرستان‌ها فردا برگزار می‌شود.
رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: بخش بانوان چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان با حضور 223 نفر شرکت‌کننده فردا، 23 خردادماه در سنندج برگزار می‌شود.
وی با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان شهرستان‌های استان کردستان اعلام کرد: در سنندج 24 نفر آقا و 50 نفر بانو، کامیاران 6 نفر آقا و 9 نفر بانو، بانه 56 نفر آقا و 57 نفر بانو، بیجار 60 نفر آقا و 47 نفر بانو، سقز 46 نفر آقا، قروه و دهگلان 62 نفر آقا و 36 نفر بانوان، مریوان و سروآباد 26 نقر آقا و 23 نفر بانوان هستند.
محمدی مکان برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی در شهرستان سنندج را امامراده پیرمحمد، اعلام کرد و یادآور شد: در شهرستان سنندج استاد اسماعیل تمهید، فرید عزت‌پور، امین اسدی، مهدی دده‌جانی کار داوری چهل و دومین دوره رقابت‌های قرآنی را انجام می‌دهند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !