همایش «استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در سال 98» برگزار می‌شود


همایش «استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در سال 98» برگزار می‌شود

گروه اقتصاد ــ همایش «استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در سال 98» با حضور کارشناسان و تحلیلگران خبره حوزه‌‏های بورس، مسکن و طلا در تاریخ 30 خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، کسب سود معقول و یا حداقل حفظ ارزش پول را می‏‎توان دغدغه اصلی تمامی سرمایه‌گذاران معرفی کرد. این موضوع در هر کشوری با توجه به محیط‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و در هر زمان متفاوت است و در ایران، با توجه به شرایط خاص اقتصادی این موضوع اهمیت بیشتری می‌یابد.

همایش «استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در سال 98» برگزار می‌شود
در این راستا گروه مالی و مدیریت سرمایه‌گذاری شریف در پاسخ به نیاز مخاطبان در نظر دارد همایش «استراتژی‎های سرمایه‎گذاری در سال 98» را در تاریخ 30 خردادماه، در قالب چهار پنل تخصصی به مدت 9 ساعت برگزار کند.

در این برنامه که با مدیریت حسین عبده تبریزی و ارائه کارشناسان خبره حوزه‌های مختلف برگزار می‏‎شود سعی خواهد شد تا تصویری از وضعیت عمومی اقتصاد ایران در شرایط پیش‌رو به مخاطبین ارائه گردد و پیش‌‎بینی از وضعیت بازارهای مختلف مانند بورس (7 صنعت برتر بورسی)، مسکن، طلا، ارز و رمز ارزها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در آن‌ها به مخاطبان ارائه گردد.

همایش «استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در سال 98» برگزار می‌شود

برنامه‌های این همایش شامل «بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنایع کلیدی»، «بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بازار مسکن»، «بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بازار طلا، ارز و رمزارزها» و «بررسی صنایع برتر بورسی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری» هستند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‎توانند به لینک https://irfinance.ir/conferenceاستراتژی-سرمایه‌گذاری-در-سال-98/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!