بلاتکلیفی بیمارستان امام خمینی (ره) کرج ادامه دارد


بلاتکلیفی بیمارستان امام خمینی (ره) کرج ادامه دارد

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کرج گفت: زمانی این بیمارستان 210 پزشک داشت اما اکنون به علت عدم پرداخت حقوق و مشکلات موجود، تعداد پزشک‌های این بیمارستان به تعداد انگشتان دست رسیده است.

‌دکتر عباس معینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به مزایده‌ای که سال گذشته برای فروش بیمارستان امام خمینی (ره) کرج اعلام و قرار شد بیمارستان به مبلغ ۲۱۷ میلیارد تومان واگذار شود، گفت: به دلیل اینکه تعهدات خریدار انجام نشد این مزایده باطل و کار فروش بیمارستان به سرانجام نرسید.

معینی افزود: پس از آن طبق قانون باید کارشناسی جدید در خصوص قیمت واگذاری انجام و بیمارستان مجدداً به مزایده گذاشته شود که فعلاً مزایده جدید به جایی نرسیده است.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) کرج همچنان پابرجاست و بیمارستان در حالت تعطیل قرار دارد، زمانی تعداد پزشکان این بیمارستان به ۲۱۰ نفر می‌رسید اما اکنون به علت عدم پرداخت حقوق و مشکلات موجود، تعداد پزشک‌های این بیمارستان به تعداد انگشتان دست رسیده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کرج ادامه داد: پس از اینکه چند ماه پیش بخشی از معوقات کارکنان بیمارستان پرداخت شد دیگر چیزی پرداخت نشده و به همین دلیل بسیاری از پرسنل در بیمارستان حاضر نمی‌شوند.

وی ادامه داد: با وجود همه این مشکلات، همچنان شاهد حضور تعدادی بیمار در این بیمارستان هستیم و بخش دیالیز هم به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

معینی خاطرنشان کرد: تا پیش از اینکه تعرفه‌های این بیمارستان دولتی شود مشکلی وجود نداشت ولی از زمانی که تعرفه‌ها از خصوصی به دولتی تغییر کرد اوضاع بیمارستان به هم ریخت و پرداخت حقوق پرسنل با مشکل مواجه شد.

وی در خصوص مشکلاتی که در پرداخت بدهی مربوط به تجهیزات بیمارستان وجود داشت هم اعلام کرد: تأمین کننده تجهیزات بیمارستان به دلیل عدم دریافت مطالبات خود برای بازپس‌گیری تجهیزات مراجعه کرده بود که این مشکل موقتاً حل شد اما بدهی تجهیزات همچنان وجود دارد و باید برای آن چاره‌اندیشی کرد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی