تاثیر اجرای صحیح طرح انبوه سازی ‌در رونق بازار مسکن


تاثیر اجرای صحیح طرح انبوه سازی ‌در رونق بازار مسکن

‌نماینده مردم ارومیه در مجلس‌ گفت: اجرای طرح دولت در خصوص انبوه سازی مسکن در رونق این بازار تأثیر قابل توجهی خواهد داشت.

‌سید هادی بهادری در گفت وگو با خبرنگار منطقه ایسنا با اشاره به طرح دولت مبنی بر انبوه سازی مسکن افزود: اگر طرح مسکن انبوه سازی به خوبی اجرایی شود و به سرنوشت مسکن مهر دچار نشود تأثیر قابل توجهی در رونق بازار راکد مسکن خواهد داشت.

وی با اشاره به علل افزایش بی رویه قیمت مسکن تصریح کرد: نبود برنامه جدی و مشخص از سوی دولت، رشد نقدینگی بدون پشتوانه و ساخت بی رویه مسکن توسط برخی انبوه سازان از علل افزایش قیمت مسکن است.

بهادری با اشاره به اینکه در بازار شاهد افزایش ۳ برابری قیمت‌ها هستیم تصریح کرد: متأسفانه قیمت مسکن جز مواردی است که در ماه‌های گذشته بیش از سایر موارد افزایش قیمت داشته است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس در خصوص طرح انبوه سازی مسکن که توسط دولت و مجلس در حال بررسی است، یادآور شد: تاکنون ایده‌های زیادی توسط دولت در جهت کاهش قیمت مسکن مطرح شده ولی تا به امروز تأثیری در بازار خرید و فروش مسکن نداشته است که امید است با برنامه ریزی مناسب این طرح درجهت کاهش قیمت مسکن اجرایی شود.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر