ترافیک سفر مقامات عالی‌رتبه دولت به آذربایجان شرقی در روزهای پایانی هفته


ترافیک سفر مقامات عالی‌رتبه دولت به آذربایجان شرقی در روزهای پایانی هفته

استان آذربایجان شرقی در سه روز آتی میزبان برخی از مقامات عالی دولت و چند مقام دیپلماتیک خواهد بود.

‌‌‌‌‌‌‌به گزارش ایسنا، وزرای راه و شهرسازی و علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس کل بانک مرکزی در روزهای پایانی این هفته به تبریز سفر خواهند کرد.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، ظهر امروز وارد تبریز خواهد شد و در سفر دو روزه خود به آذربایجان شرقی، از چند پروژه مهم حوزه راه، حمل و نقل و شهرسازی بازدید خواهد کرد.

مناطق تحت مطالعه طرح بازآفرینی شهری در تبریز، بزرگراه تبریز- اهر، راه‌آهن تبریز- میانه، آزادراه مراغه- هشترود، پل میدان معلم بناب، بزرگراه مرند- جلفا و مرند- ایواوغلی، بزرگراه صوفیان- شبستر، آزادراه تبریز- ارومیه و بزرگراه تبریز- سهند پروژه‌هایی هستند که وزیر راه و شهرسازی در این سفر از آنها بازدید خواهد کرد.

همچنین در نشستی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیران دستگاه‌های مسئول، آخرین وضعیت پروژه‌های مهم این وزارتخانه در استان آذربایجان شرقی بررسی خواهد شد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز امروز به منظور شرکت در آئین اختتامیه جشنواره بین‌المللی خلاقیت و نوآوری تبریز در هنرهای اسلامی و صنایع دستی و کنگره بین‌المللی نقش زنان در توسعه صنایع دستی در جهان اسلام که روز پنج‌شنبه در دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار می‌شود، وارد تبریز خواهد شد.

دیدار با دانشگاهیان و مسئولان دانشگاه‌های استان از دیگر برنامه‌های منصور غلامی در سفر به تبریز خواهد بود.

رئیس کل بانک مرکزی از دیگر مقامات دولتی است که فردا پنج‌شنبه وارد تبریز خواهد شد و روز جمعه در دو نشست کاری و تخصصی با موضوع مسائل و مشکلات استان در حوزه اقتصادی و بانکی شرکت خواهد کرد.

نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان آذربایجان شرقی و جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها و مدیران اقتصادی استان با حضور فریدون همتی در روز جمعه برگزار خواهد شد.

علاوه بر مقامات دولتی، استان آذربایجان شرقی امروز میزبان سفرای سوئیس و دانمارک برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با این استان در حوزه دارو و درمان است.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...