بازی Watch Dogs Legion رسما معرفی شد


رسانه کلیک – در جریان کنفرانس شرکت یوبی سافت در رویداد E3 2019، سرانجام بازی Watch Dogs Legion با انتشار دو تریلر معرفی شد. اگرچه سری واچ داگز پتانسیل های خوبی در خود دارد، اما به خاطر ضعف در ساختار کلی گیم پلی، هرگز نتوانسته آنطور که باید و شاید عمل کند و دو نسخه […] نوشته بازی Watch Dogs Legion رسما معرفی شد اولین بار در رسانه کلیک. پدیدار شد.

رسانه کلیک – در جریان کنفرانس شرکت یوبی سافت در رویداد E3 2019، سرانجام بازی Watch Dogs Legion با انتشار دو تریلر معرفی شد.

اگرچه سری واچ داگز پتانسیل های خوبی در خود دارد، اما به خاطر ضعف در ساختار کلی گیم پلی، هرگز نتوانسته آنطور که باید و شاید عمل کند و دو نسخه پیشین آن گیم پلی چندان مهیج و فوق العاده ای را تقدیم بازیکنان نکرد. با این حال، یوبی سافت به همین راحتی قید این مجموعه را نمی زند و با به‌کارگیری تجربه خود، سعی در ساخت یک Watch Dogs عالی و مهیجی دارد.

در همین راستا، پیش از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی یوبی سافت در E3 امسال، شایعه ها و گمانه زنی های متعددی در رابطه با عرضه نسخه سوم سری واچ داگز در ادامه سال جاری به گوش می رسید. حال، این شرکت در لابه‌لای کنفرانس خود، سرانجام از نسخه جدید این مجموعه تحت عنوان Watch Dogs Legion رونمایی کرد.

همان طور که شایعه ها به درستی پیش بینی کرده بودند، در این بازی دیگر خبری از شهرهای ایالات متحده نیست و شما این بار به شهر لندن سفر می کنید. داستان بازی روایتگر هرج و مرج آشفته در شهر لندن است که مردم به خاطر زورگویی ها و قوانین آزار دهنده از دست حاکمان خود ناراضی هستند. این نارضایتی در نهایت مردم را به خیابان ها کشانده و نظم لندن را به کلی برهم ریخته است. حال، این وظیفه شماست که به طرق مختلف از جمله هک کردن، در کنار مردم بایستید و در برابر نظام حاکم بر این شهر مبارزه کنید.

بازی Watch Dogs Legion رسما معرفی شد

تفاوت نسخه جدید مجموعه واچ داگز با نسخه های قبلی صرفا به محیط و داستان جدید محدود نشده، بلکه گیم پلی بازی دستخوش تغییرات زیادی شده است. طبق گفته یوبی سافت، هکرهای بسیار زیادی در شهر لندن ساکن هستند که هر کدام در زمینه های گوناگونی تخصص دارد. جالب اینجاست که شما می توانید این هکرها را به استخدام خود دربیاورید و جامعه هکرها را گسترش دهید. قابلیت شخصی سازی هکرها و چرخش آزادانه در شهر نیز از دیگر ویژگی های بازی به شمار می رود.

شایان ذکر است؛ بازی Watch Dogs Legion در چهار نسخه مختلف استاندارد، گلد، آلتیمیت و کالکتور در تاریخ 16 اسفند (6 مارس 2020) روی چهار پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز و سرویس استریم محور گوگل استیدیا منتشر خواهد شد.

Source: Comicbook

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است