مزایای خوابیدن در کنار همسر


هیچ زن و شوهری حق ندارند بستر خوابشان را از هم جداکنند؛ مگر بعد از طلاق,همسرم کنارم نمیخوابه,جدا خوابیدن همسر,خوابیدن در کنار همسر

مزایای خوابیدن در کنار همسر

مزایای خوابیدن در کنار همسر

مزایای خوابیدن در کنار همسر

هیچ زن و شوهری حق ندارند بستر خوابشان را از هم جداکنند؛ مگر بعد از طلاق

گاهی حتی بیرون از اتاق خواب می‌خوابیم. هیچ زن و شوهری حق ندارند بستر خوابشان را از هم جداکنند؛ مگر زمانی که طلاق گرفتند. تحت هیچ شرایطی نمی‌پذیریم که زن و شوهر به هر بهانه‌ای مانند خروپف همسر، ترس کودک و اجبار برای خوابیدن در کنار او، از هم جدا بخوابند. تمام این مشکلات راه‌حل دارند و باید به دنبال راه‌حل آن باشیم. اصلاً نباید به خاطر بهانه‌ها یا علل واقعی، اصل را زیر سؤال ببریم.

اصل این است که زن و شوهر در هیچ شرایطی حق ندارند بستر خواب خود را جدا کنند؛ مگر پس از طلاق. حالا یک‌سری موانع و بهانه‌ها ممکن است پیش بیاید که باید آن را حل کنیم. اگر خودمان نتوانستیم، باید با کمک یک درمانگر اختلالات جنسی، مشکلات و موانع را حل کنیم نه این‌که اصل را پاک کنیم. همواره باید بدانیم اتاق خواب محل بسیار مهمی برای رابطه جنسی زن و شوهر است.

بیشتر بدانید : با جدا خوابیدن همسر چطور رفتار کنیم

برخی از مزایای خوابیدن در کنار همسر

- سطح استرس را کاهش می دهد:

آندرا پیترسون در مجله وال استریت، نوشت که زمانی که شما تختتان را با همسرتان به اشتراک می گذارید، سطح کورتیزولتان کاهش می یابد. اکسیتوسین آزاد می کند، که به نام هورمون عشق شناخته می شود، موجب کاهش اضطراب می شود.

هنگامی که سطح استرس شما کم است، خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سرطان و سایر بیماری های شدید مزمن را نیز کاهش می دهید.

- سیستم ایمنی را بهبود می بخشد:

اگر رختخواب خود را با همسرتان به اشتراک بگذارید، گاهی اوقات ممکن است به عشق ورزیدن منجر شود، که این کار می تواند سیستم ایمنی بدن شما را نیز تقویت کند ،

به گفته کارشناسان دانشگاه پنسیلوانیا، زوجهایی که به طور منظم در رختخواب عشق ورزی دارند، شانس بیشتری برای مبارزه با آنفولانزا یا سرماخوردگی دارند، زیرا آنتی بادی های بیشتری را تولید می کنند و بدنشان سالم تر می ماند.

- خواب کافی به شما انرژی می دهد:

هنگامی که شما شرایط عالی خوابیدن با همسرتان را داشته باشید، بهترین کیفیت خواب را دریافت خواهید کرد.بنابراین، با خلق و خوی بد و یا سردرد از خواب بیدار نخواهید شد. به جای آن، می توانید منتظر انرژی مثبت بیشتری در روزتان باشید. ذهنتان نیز پاک و با طراوت خواهد بود، تا افکار مثبت را دریافت کنید.

مزایای خوابیدن در کنار همسر

- کمک می کند تا سریعتر به خواب بروید:

آیا این وضعیت برایتان آشناست؟ در تخت تنها هستید و ذهن شما شروع به چرخیدن می کند. مغز شما دوباره فعال می شود و شروع به فکر کردن می کنید. تنظیم کردن ساعت خواب، خوابیدن را برای شما سخت تر می کند و مغزتان را تحریک می کند.

هنگامی که تختتان را با کسی که دوستش دارید به اشتراک می گذارید، آرام می شوید، زیرا خوابیدن با همسرتان به شما حس امنیت می دهد. هنگامی که بدن شما آرام است، در عرض چند دقیقه می خوابید.

نزدیکی فیزیکی در هنگام خواب باعث بهبود رابطه می شود:

مطالعه دیگری از دانشگاه هرتفوردشایر به بررسی تأثیر تماس فیزیکی در طول خواب در میان 1000 زوج پرداخت. متوجه شدند ، کسانی که با فاصله 2.5 سانتیمتری از یکدیگر می خوابند، بدین معنی است که همدیگر را در آغوش گرفته اند و خیلی نزدیک بهم خوابیده اند، که به طور کلی یعنی رابطه خوبی دارند ؛ حداقل 86.5% زوج ها در این مطالعه، ظاهرا در این موقعیت می خوابیدند.

روند پیری را کاهش می دهد:

یک روانپزشک اسکاتلندی در کتاب "اسرار جوان ماندن" نوشته است خوابیدن و عشق ورزیدن منظم با همسرتان شما را 10 سال جوان تر نگه می دارد. علاوه بر این، هنگامی که سطوح استرستان پایین باشد، بدن شما به طور طبیعی جوانتر می شود.

بیشتر بدانید : همسرم از من سرد شده و منو رد می کنه

به نقل از بیتوته

مزایای خوابیدن در کنار همسر

مشاهده دسته بندی : مقالات مسائل جنسی و روابط زناشویی

بازدید : 17

این مطلب را به اشتراک بگذارید و در گوگل محبوب کنید

مزایای خوابیدن در کنار همسر مزایای خوابیدن در کنار همسر




حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته