میانگین تسهیلات اشتغال در مناطق روستایی زنجان 45 میلیون تومان است


میانگین تسهیلات اشتغال در مناطق روستایی زنجان 45 میلیون تومان است

زنجان - ایرنا - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: میانگین سرانه تسهیلات پرداختی برای ایجاد هر فرصت شغلی در مناطق روستایی این استان 450 میلیون ریال است.

محمدرضا یوسفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین سرانه پرداختی برای ایجاد هر فرصت شغلی در بخش کشاورزی استان، بیش از ۶۱۰ میلیون ریال، در بخش بخش صنعت بیش از ۱۶۰ میلیون ریال و در بخش خدمات ۵۳۰ میلیون ریال است.

وی از سهم سه هزار و ۴۹ میلیارد ریالی استان زنجان از تسهیلات حمایت از اشتغال پایدار در مناطق روستایی خبر داد و اظهار داشت: تا کنون ۲ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال از این تسهیلات به زنجان تخصیص داده شده است.

این مسئول گفت: تا کنون سهم بخش کشاروزی از میزان تسهیلات تخصیص یافته اشتغال پایدار روستایی ۶۶ درصد، بخش خدمات ۲۲ درصد و بخش صنعت ۱۲ درصد بوده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: هدف گذاری پیش بینی شده از محل اعطای تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در این استان، ایجاد چهار هزار و ۳۴۹ فرصت شغلی است که تاکنون سه هزار و ۵۲۶ فرصت شغلی در این زمینه ایجاد شده است.

وی افزود: زنجان از استان های پیشرو کشور در جذب و توزیع اعتبارت مربوط به اشتغال پایدار روستایی است.

گفتنی است قانون حمایت از اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایرای در مرداد ماه سال ۹۶ به تصویب رسید و قرار است در نتیجه اجرای آن ۱۸۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در کشور برای متقاضیان ایجاد شغل در مناطق روستایی پرداخت شود.

۳۰۸۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان