این استقلال دشمن نمی‌خواهد!


این استقلال دشمن نمی‌خواهد!
تیم بستن یک هنر است و البته حفظ مهره‌های قبلی یک هنر دیگر. استقلال با این وضعیت نه تنها دشمن نمی‌خواهد بلکه نیازی به رقیب هم در مسابقات ندارد.

به گزارش خبرورزشی، استقلال هر روز با یک چالش جدید مواجه می‌شود. یک روز می‌گویند وریا و علی کریمی و پژمان هوس رفتن به سرشان زده است. یک روز منتظری پیام خداحافظی منتشر می‌کند و روز دیگر سیدحسین حسینی حرف از جدایی می‌زند و خبر از مذاکره تراکتور با پاتوسی به گوش می‌رسد.

یک روز می‌گویند رحمتی می‌رود و روز دیگر گفته می‌شود اگر او برود ۸ نفر هم می‌روند و اگر بماند ۴ نفر دیگر می‌روند! حالا خدا رحم کرد که با همه این نفرات استقلال نه قهرمان و نایب‌قهرمان لیگ شد، نه در جام حذفی به جایی رسید و نه در آسیا!

تیم بستن یک هنر است و البته حفظ مهره‌های قبلی یک هنر دیگر. استقلال با این وضعیت نه تنها دشمن نمی‌خواهد بلکه نیازی به رقیب هم در مسابقات ندارد. مشکل استقلال بلاشک خود استقلالی‌ها هستند و جریاناتی که در این تیم وجود دارد. در پرسپولیس اگر موردی هم هست حداقل در نهایت همه چیز منتج به کسب نتیجه می‌شود و بازیکنان تا حد بسیاری هم با هم رفیقند و برانکو را هم قبول دارند.

البته نه اینکه در پرسپولیس هم همه چیز گل و بلبل باشد، ولی به هر حال هر چه هست وضعیت بهتر از استقلال است. شاید تنها شباهت پرسپولیس به استقلال در تعداد اعتصاب‌ها باشد که آن هم به خاطر پول است، ولی در سایر موارد شرایط پرسپولیس بهتر از رقیب است و حداقل این‌گونه نیست که اگر سیدجلال برود چند نفر بروند یا اگر بماند چند نفر دیگر ساز جدایی سر بدهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا