مدارس خشت و گلی جمع آوری می شوند


مدارس خشت و گلی جمع آوری می شوند

حسینی گفت: مدارس خشت و گلی و بخاری نفتی تا مهرماه سال جاری جمع آوری می شوند.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری شبستان، «سید جواد حسینی» در جشن «مهر خوبان» و تجلیل از محمد رضا حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز که در باغ موزه هنر ایرانی برگزار شد گفت: هر چقدر مدارس را باشکوه تر، سرزنده تر، استاندارتر و کیفی تر بسازیم جامعه را از استاندارد و کیفیت بالاتر برخوردار کرده ایم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: مکان تحول همه جانبه آینده جامعه مورد توجه خیرین قرار گرفته است. خوشحالم در اولین روز کاری توفیق پیدا کردم در این جلسه پر ارج و پر اندیش حضور یابم.

وی افزود: دکتر حافظی در کنار نظام تعلیم و تربیت بود. با نفس های دکتر محمد رضا حافظی انگیزه می گیریم، با اندیشه ایشان جهت می گیریم و با دست های پرتوان ایشان اراده خود را برای نظام تعلیم و تربیت راسخ می کنیم.

حسینی تصریح کرد: به همت خیرین سرانه فضای آموزشی به ۵.۲ متر افزایش یافته است. باید خیرین دانش آموزی را در دل اموزش وپرورش رشد دهیم. خیرین دانشیار، کلاسیار، هنریار، فن یار باید در نظام تعلیم و تربیت باشند‌.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سازمان برنامه و بودجه بزای اعتبارات نوسازی پیش بینی کرده اند که امروز دکتر نوبخت نوید تخصیص صد در صدی را داده است.

وی با بیان اینکه مدارس خشتی و گلی تا سال تحصیلی آینده جمع آوری می شوند گفت: مدارس خشت و گلی را به جز استان سیستان وبلوچستان تا اول مهرماه سال و همچنین بخاری های نفتی را جمع آوری می کنیم.برای سیستان و بلوچستان هم باید تلاش جمعی صورت گیرد تا مدارس خشت و گلی جمع آوری شوند

پایان پیام/260

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید