دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی درگذشت «محمدرضا حافظی» را تسلیت گفت


دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی و رئیس مجمع خیرین کشور در پیامی درگذشت محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور را تسلیت گفت.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی درگذشت «محمدرضا حافظی» را تسلیت گفتبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب‌الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی و رئیس مجمع خیرین کشور در پیامی درگذشت محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

با کمال تاثر و تاسف باخبر شدم دوست و برادر ارجمندم و یار دیرین خیرین مدرسه‌ساز دعوت حق را لبیک گفت و به دیار حق شتافت.

در روزگارانی که مدارس سه تا پنج نوبته در آموزش و پرورش دایر بود، گزارشی خدمت مقام معظم رهبری ارایه شد و به فرموده ایشان مقرر گشت از توان کمک‌های مردمی برای رفع این معزل آموزشی استفاده کنیم. برای این منظور جلسه تاسیسیه جامعه خیرین مدرسه‌ساز با حضور نمایندگان خیرین استان‌های مختلف در کنار بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج امام رضا (ع) برگزار شد و مرحوم دکتر حافظی به نمایندگی از خیرین استان لرستان در این جمع حاضر شد و کمک کرد این نهال غرس شود. نهالی که امروز به درختی تنومند با شاخه‌های فراوان مبدل گشته و از سایه‌سارش جمع کثیری از فرزندان این مرز و بوم بهره می‌برند.

اینجانب از طرف خود و اعضای هیات مدیره مجمع خیرین کشور درگذشت دکتر حافظی را را به خانواده معزز ایشان، بویژه نیک‌اندیشان و خیرین مدرسه‌ساز تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان برای ایشان علو درجات را آرزومندم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...